Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Мустафина Гулжанат Калкамановна
Мустафина Гулжанат Калкамановна
ЗКО
Уральск
"№ 19 орта жалпы білім беретін мектебі" ММ
Химия
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Атомдар. Молекулалар. Заттар
Тақырып:

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

26.12.2019
210
PDF жүктеу WORD жүктеу
Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар <p>7.1.2.2.-әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және атом түрі екенін білу</p><p> 7.1.2.3-элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу </p><p> 7.1.2.4-заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

«Серпілген сауал» әдісі Ширату жаттығулары Зымыран сүрақтары 1.Заттың ең кіші бөлшегі қалай аталады? 2. Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі қалай аталады? 3. Заттар құрамына қарай жіктеледі? «Сенің ресурсың» әдісі Тақырыпқа қатысты талдауға ресурстар таратылады. Талдауға берілген ресурстардың түріне қарай 3 топқа бөлінеді. 1-топ Атом Тапсырма: Атомның құрылысы бойынша кесте толтырыңыз Атом түрі Ar p, e n Сутек Оттек көміртек 2-топ Молекула Тапсырма: Атом мен молекула ұғымдарының айырмашылығы неде, түсіндіріңдер 3-топ Элемент Тапсырма: Көп нүктенің орнына тиісті сзді қойып оқыңдар. 1.Егер темір мен күкірт ұнтағын араластырсақ жай заттардың ... /қоспасы/түзіледі. 2.Қоспада ... /әр зат/ өзінің қасиетін сақтайды. Егер қоспаны қыздырса ... /күрделі зат/ темір сульфиді түзіледі. Түзілген зат ... /химиялық қосылысқа/жатады және оның қасиеті бастапқы заттардың темір мен&nbsp; &nbsp; Ширату жаттығулары «Серпілген сауал»әдісі Оқушылардың дұрыс жауаптарын ауызша мадақтау «Сенің ресурстарың» Ресурс түрлері&nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс 1-топ Инсерт әдісібойынша оқушылар жұмыстанады 2-топ Семантикалық карта толтыру Венн диаграммасы М: элементтерге тоқталу Ж: Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Әрбір химиялық элементтің өзінің символы мен атауы бар. Символ бойынша химиялық элементтерді атаңыз және атауы бойынша символын көрсетіңіз. Дескриптор: Білім алушы -символдары арқылы химиялық элементтерді атайды; -атауы бойынша элементтің химиялық символын көрсетеді Мадақтау сэндвичі Смайликтер арқылы&nbsp;&nbsp; Ссылка http://study-english.info/&nbsp;

Сабақтың соңы

рефлексия «Табыс сатысы» әдісінде кәдімгі сатының суреті беріледі 1-ші баспалдағы Мен ... ... білемін 2-баспалдағы Мен ... түсінемін 3-баспалдағы Мен ... жасай аламын Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын білдіреді&nbsp;&nbsp;

Қосымша ақпарат

Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың ойы жинақталды және жаңа тақырыпқа назар аударылды. Ширатужаттығуларын да Зымыран сұрақтары қойылып оқушылардың шапшаңдылығы, нақты жауаптарының болуы анықталды. «Сенің ресурсың» әдісі бойынша тақырыпқа қатысты талдауға ресурстар таратылып, берілген ресурстардың түріне қарай сынып оқушылар 3 топқа бөлінеді.&nbsp;&nbsp;

Файлдар:

Файлды ару Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Пікірлер(0)