Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Шангереева Дана Шархановна
Шангереева Дана Шархановна
Ақтөбе
Хромтау
Государственное учреждение «Хромтауская средняя школа № 4»
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

26.12.2019
389
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақтың мақсаты <p>1. Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу амалын үйрету;</p><p> 2. Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру; </p><p> 3. Өз мүмкіндіктерін саралай отырып, ұжымда бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу;&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Басы

(9 мин)

<p>Ұйымдастыру кезеңі </p><p> 1. Оқушылармен амандасып, үй жұмысын тексереді. </p><p> 2. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. </p><p> 3. Алдыңғы өткен материалдарды қайталау</p><p> 4. Оқушыларды топқа бөлу </p><p> (Тақтаға үш оқушы шығып өз тобына оқушылар таңдайды, сол таңдалған оқушылар бір топ болып партаға отырады)&nbsp;&nbsp;</p> <p>Компьютер; Презентация;</p><p> Таймер; </p><p> Таратпалар&nbsp; &nbsp;</p>

Жаңа материалдарды баяндау

(15 мин)

<p><br></p><p> Аралас санды аралас санға бөлу </p><p> Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолдану керек. </p><p> Мысалы : </p><p> Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу. Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі « болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлу ережесі қолданылады. Мысалы: Жаттығу орындау сабақты бекіту мақсатында Мысал 1 Берілген сандардың кер сандарын табыңдар: Мысал 2 Есептеңдер:&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> Алдамұратова А.Т. «Математика» 5 сынып Алматы «Атамұра» 2015 ж&nbsp;&nbsp;

семантикалық карта

(8 мин)

&nbsp;Семантикалық карта толтыру a b c d 3 4 7 2 16 3 4 5 25 1 5 11 16 5 4 15 4 3 8 4 5 6 4 3 7 9 14 6 Әр топқа тапсырмалар беріліп, бір топ келесі бір топтың есептерін тексереді 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Шолпан алма, Айман . Барлығы 48 алма. Шолпанда алма қанша?&nbsp;&nbsp; Алдамұратова А.Т. «Математика» 5 сынып Алматы «Атамұра» 2015 ж&nbsp;&nbsp;

Рефлексия

(8 мин)

Кесте&nbsp; 3 ұғым таратпа кагаз

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейміз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексереміз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ құндылықтарымен байланыс (тәрбиелік элемент) Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушымен жұптық жұмыс жасайды. Қабілетті төмен оқушыны сабаққа ынталандырып, сабақтың түсініксіз тұстарын түсіндіріп, өзінің сыныптасын абілімге баулиды өзі де тақырыпты қайталау арқылы білімін бекітеді. Сыныптағы барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай белсенділігіне байланысты мақтаулар, мадақтаулар айту. Оқушының өзін-өзі бағалауға және сыныптаға белсенді оқушыны бағалап, әлі неге қол жеткізу керектігін ьағалау арқылы түсініп отырады. Ойлауды дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара қарым-қатынаста өзін ұстау мәдениетін және қандай жағдай болмасын бірқалыпты болуға тәрбиелеу. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.Қайталау арқылы еске түсіру 2. Қалыптастырушы бағалау Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Тапсырмаларды топта талқылау Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Топтағы оқушылардың тапсырманы орындауға толық қатысып отырғанына көңіл бөлу қажет&nbsp;&nbsp;

Файлдар:

Файлды ару Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу

Пікірлер(0)