Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр кедергісі
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр кедергісі
Сабақтың мақсаты | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы, электр кедергісін білу. Ом заңын тәжірибеде қолдану. Ток күші, электр кернеуі және кедергісінің тәуелділігін анықтау, дәлелдеу, салыстыру, талдау. Формуланы түрлендіру, өлшем бірлігін табу, есептер шығару. Ом заңының өмірде қолданылуы және оның маңызы. |
Сабақтың типі | Аралас сабақ. |
Ресурстар | Дидактикалық материалдар жинағы, интерактивті тақта, презентация, маркер, постер, ноутбук, www.BilimLand.kz, www.iTest.kz
|
Әдіс-тәсілдер | Тәсілі: жеке, жұптық, топтық. Әдісі: практикалық, шығармашылық, деңгейлік, СТО стратегиялары. |
Оқыту нәтижесі | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы, электр кедергісін біледі. Ом заңын тәжірибеде қолданады. Ток күші, электр кернеуі және кедергісінің тәуелділігін анықтайды, дәлелдейді, салыстырады, талдайды. Формуланы түрлендіреді, өлшем бірлігін табады, есептер шығарады. Ом заңының өмірде қолданылуы және оның маңызын түсінеді. |
Түйінді идеялар | Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр кедергісі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
І. Ұйымдастыру (1 мин) | Оқушылармен сәлемдесіп, шаттық шеңбері құру. Оқушылар сәлемдесіп, бір-бірілеріне тілек тілеп психологиялық ахуал жасайды. | |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (8 мин) | Мұғалім үй тапсырма материалдарын тексереді. http://itest.kz/lekciya_ehlektr_togy_toktyng_aserleri
Топқа бөліну. Сынып оқушылары 1-10, 11-20 және 21-31 туылған күндері бойынша топқа бөлінеді: 1-топ. 1-10 күндері туылғандар; 2-топ. 11-20 күндері туылғандар; 3-топ. 21-31 күндері туылғандар күндері бойынша 3 топқа бөлінді. Оқушылар сәлемдесіп, бір-бірілеріне тілек тілеп психологиялық ахуал жасайды. Оқушылар үй тапсырмасын (есептерді) жұп арқылы тексереді. Оқушылар жапсырма қағазға өткен сабақ бойынша бір сөз, формула, өлшем бірлік немесе сөз тіркесін жазады. Ыстық орындыққа шыққан оқушының маңдайына стикер жабыстырылады. Қалған оқушылар мимика немесе синоним сөздермен түсіндіреді. 3 топқа бөлінеді. | |
БЛУМ таксономиясы бойынша критериймен таныстыру. (1 мин) | Критериймен және дискрипторлармен танысады. | |
ІІІ. Жаңа материалды игеру (16 мин) | https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk Электр тізбегімен жұмыс Оқушыларға 3 топқа 3 тапсырма беріледі. Сұлба бойынша электр тізбегін жинап, тәуелділіктерін айқындау, талдау, дәлелдеу. Постерді қорғау. Тапсырмалары бойынша ашық сұрақтар қою Оқушылар жаңа сабақтын мәтінімен танысады. Бейнематериалмен танысып, құралдармен жұмыс істеуді түсінеді. Оқушыларға 3 топқа 3 тапсырма беріледі. Сұлба бойынша электр тізбегін жинап, тәуелділіктерін айқындайды, талдайды, дәлелдеу. І топ. Ток күшінің кернеуге тәуелділігін; ІІ топ. Ток күшінің кедергіге тәуелділігін; ІІІ топ. Электр кернеуінің кедергіге тәуелділігін анықтап, графигін сызып, есептеп береді. Топтар постер қорғағанда қалған топтар ашық сұрақтар қояды және оларға жауап береді. | |
Сергіту сәті. (3 мин) | 1. Фокус. 2. Тақырып бойынша карикатура. Оқушылар анықтау керек. | |
Әр топқа жеке тапсырма беріледі. (10 мин) | І топқа – 1 жаттығу. ІІ топқа - 2 жаттығу. https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk ІІІ топқа - 1-2 жаттығу. Тестілеу | Әр топ берілген тапсырмаларын орындайды. |
Критериймен жұмыс | Критерий бойынша оқушылар БЛУМ таксономиясы бойынша не түсінгенін, білгенін. Құралдарды және формуланы қолданғанын, зерттеу әдісі арқылы нәтижелерді талдағанын, мәліметтерді жинақтағанын, өмірмен байланыстырып бағалағанын айқындайды. | |
Тапсырма (өмірмен байланыстыру) (2 мин) | Сұрақ: 1. 4В кернеу адам өміріне қауіпті ме? 2. Батыс елдерінің қолданатын техникалары 110В арналған. Оларды біздің елде қолдану үшін не өзгерту керек? Жауап: 1. Адам терісінің кедергісіне байланысты. 2. Ом заңын пайдалана отырып кедергіні өзгерту керек екендігін айтады. | |
Критерий бойынша оқушылар тепе-теңдік дөңгелегін толтырады | Критерий бойынша оқушылар тепе-теңдік дөңгелегін толтырады және әр сектор бойынша білім деңгейін санмен көрсетеді. Қайсы сектор аз балл болса, соның себебін астыңғы сызыққа толтырады. Жалпы жиналған балын жанына жазып, алған бағасын шығарады. | |
V. Бағалау (1 мин) | Топ мүшелерінің бүгінгі сабақ бойынша жұмысын тепе-теңдік дөңгелегі арқылы топ басшысының бағалауын ұсынады. Топ басшысы бүгінгі сабақ бойынша бағалау парақшалары арқылы топ мүшелерін бағалап өтеді. | |
VІ. Үй тапсырмасы (1 мин) | 1. Оқулықтағы жаттығу тапсырмасы. 2. Ом туралы ақпараттар іздестіру, реферат, презентация. Оқушылар үй тапсырмасын ала отырып, оның орындалуына байланысты нұсқаулық алады. | |
VІІ. Кері байланыс (2 мин) | Кері байланыс парағын ұсыну. Оқушылар кері байланыс парағын толтырады. Кері байланыс тақтасына барып жапсырма қағаздарын іледі. |
Пікірлер(0)