Дүние қалай етсең табылады?
Дүние қалай етсең табылады?
| Дүние қалай етсең табылады? | 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. 5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
| Кезеңдері | Психологиялық ахуал, жақсы тілек айту «Миға шабуыл» әдісі. Оқушы қайыршы рөлін сомдайды. Оқушы іс- әрекетінен не байқадыңыздар? Мұндай адамдарды өмірде кездестірдіңдер ме? Сабаққа қатысы қаншалықты? Қ/Б қолпаштау сөздер |
| мақсаты | сабақ толық мақсатына жетті |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың ортасы |
«Білімленд» сайтынан мәтінді толық тыңдау. Жұптық жұмыс. Графикалық органайзер арқылы шығармадағы Антон мен қазіргі қоғамдағы Антонды салыстыру. Сыни тұрғыда қарап, салыстырады. Бағалау критерийі - Өмірдегі адамдармен салыстырады Дескриптор - Кейіпкер бейнесін ашады. -Шығармадағы кейіпкерді өмірдегі адамдармен салыстыра алады. Қ/Б қолпаштау сөздер "Құлаққа массаж" сергіту сәті. Оқушылар шеңбер құрап, бір-бірінің құлағына жақсы Сергіту, ширату. Сергіту сәті қасиеттерін айтып шығады. Жеке жұмыс. «Өрмекші» әдісі |
https://bilimland.kz |
Пікірлер(0)