Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі (2-сағаты)

Бибисанам Сарманова Мухтаровна
Бибисанам Сарманова Мухтаровна
Ақтөбе облысы
Хромтау ауданы Көктау ауылы
Нұрлы-көш орта мектебі
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Бізді қоршаған әлем
Тақырып:

Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі (2-сағаты)

26.12.2019
90
PDF жүктеу WORD жүктеу
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі (2-сағаты) 1.3.10.2 Тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын қолдана алу (терминсіз) 1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.   

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі (2-сағаты)

(25. 12. 2019ж)

<p>Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру. Балалар сабақты бастамас бұрын, бір-бірімізге сәттілік тілейік . Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу!&nbsp;&nbsp;</p><p>(Т); 1-тапсырма: Тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын ұйымдастырамын.Кестелердегі сөздерді оқытуды жүзеге асырамын. «Қ»-ға аяқталған сөздерге (моншақ,атақ, қармақ) «ы» ны қосқанда болатын өзгеріс байқатылады. Моншақ+ы –моншағы,атақ+ы –атағы,қармақ+ы – қармағы Сөздердегі өзгерістерді байқатып, қорытынды жасатамын. Дескриптор Сөздерді оқиды Сөз «қ» дыбысынан аяқталғанын біледі «ы» дыбысы қосылғанда «қ» - «ғ» ға айналатынын біледі. Қорытынды жасайды ҚБ: басбармақ (МК; Т); 2-тапсырма Заттың атын, санын, сынын, қимылын, білдіретін сөздерді ажырата алуға және орынды қолдануға үйрету жұмыстарын ұйымдастырамын. -Мынау қай құс? -Қарлығаш -Ол қандай құс? -Ол – адамға дос құс -Қарлығаш адамды неден сақтайды? -Қарлығаш адамды қатерден сақтайды. Дескриптор Суреттерге мұқият қарайды Заттардың атауын, түсін, санын және қимылын анықтайды. ҚБ:: Басбармақ Сергіту сәті Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш (МК; Ө; Д); 3-тапсырма Оқушыларға Ғ ғ әрпі мен ол кездесетін Сөздерді қатесіз әрі көркем жазуын қадағалаймын. №3 жазу дәптерінің 7-бетіндегі тапсырманы орындатамын.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, сөйлемді жазу керек. Дескриптор Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып жазады. Сөйлемді оқиды Керекті сөзді табады Орнына қойып жазады Гигиеналық талаптарға сай орындайды ҚБ: Жұлдызша Инклюзив оқушыға берілетін тапсырма: Ғ ғ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазуын қадағалаймын. Дескриптор Ғ ғ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазады. Кері байланыс: Бағдаршам&nbsp;&nbsp;</p>

Қосымша ақпарат

Сабақ мақсаттары жүзеге асырлды.Оқушылар әңгімелеуді, терминсіз сөздерді, көркем жазуды үйренді.Сабақ жоспарыма тиімді әдістәсілдерді енгіздім.

Файлдар:

Пікірлер(0)