Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу
| Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу | Тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу (25.11.2019) |
Сабақ тақырыбы
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: есептеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады. Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Бағалау критерийі
-геометриялық фигуралардың белгілерін көрсету
-құрамдастырылған пішіндердің периметрін табу, периметр бойынша пішіннің белгісіз қабырғасын анықтау және белгілі қабырғасы бойынша периметрді табуды үйренеді.
-тіктөртбұрышты, квадрат, тікбұрышты үшбұрыштың аудандарын табу формулаларын құрастыру және пайдалана біледі.
-Шамалардың арасында байланысты есептерді шешкен кезде пайдалану.
Тілдік мақсаттары
-симметриялы және симметриялық емес геометриялық пішіндер
- пішіндердің бір-біріне қатысты орналасуы
- көпбұрышты, біріктірілген пішіндер, бұрыш, қабырға, төбе, периметр, аудан
Құндылықтарды қалыптастыру
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Ресурстар
Қима қағаздар, стикерлер, бағалау құралдары, слайдтар
Әдіс-тәсілдер
Түсіндіру, баяндау, ойын
Пән аралық байланыс
Дүниетану
Бастапқы білім
Тіктөртбұрыш пен шаршының периметрі мен ауданын табу біледі
Сабақ жоспары Сабақ жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспаланған іс-әрекетРесурстар Ұйымдастыру кезеңдері 2 мин Ынтымақтастық атмосферасын құру Математика керек әр күнде Математика қажет өмірде, Математиканы оқимыз, Миымызға тоқимыз. Топтастыру 2 минут Топқа бөліну
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. «Тіктөртбұрыштар»,«Шаршылар», «Үшбұрыштар»
Қима қағаз артында берілген тапсырмаларды орындау
«Тіктөртбұрыштар » тобы тапсырмасы Ұзындығы 8 см ,ені 2 см болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.
«Шаршылар» тобы тапсырмасы
Ұзындығы 7 см болатын шаршының ауданын тап «Үшбұрыштар» тобы
Периметр мен ауданның формуласын жазып көрсет.
Мақсаты: фигуралардың ауданын ,периметрін және формулаларын жаза біілу.
Дағды: оқушыларды ынтымақтастыққа ,бір-біріне көмек көрсету,бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру
Геометриялық фигуралар
Жарайсыңдар !
«Ойқозғау» әдісі
4 минут
Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балаларқолдарыңыздағы фигураларды қараңыздар. Осы фигураларды неше жиынға бөлуге болады? Қане, табайықшы? Әрине, «Төртбұрыштар»және «Үшбұрыштар», яғни төртбұрыштар жиынына кірмейтін фигура үшбұрыштар екен. Сонымен, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу»
Фигуралар
Негізгі бөлім 10минут
Дағды: оқушылардың сыни ойлау дағдысы қалыптасады Мысыр еліндегі Пирамида туралы мәлімет беру
слайд
"Белсенді оқу"
1-тапсырма
а және ә-сін ұжым болып ауызша орындаймыз 1-тапсырманың б-сын әр топқа тапсырма етіп бөліп беремін
Мақсаты: үшбұрыштың ауданын есептеп үйренеді
Дағды: оқушылардың сыни ойлау және бірін-бірі тыңдау
Дескриптор
Палетканың көмегімен ауданды таба алады. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданының формуласын біледі Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табады.
ҚБ :үшбұрыш арқылы бағалау.
оқулық
«Ойлан, тап»
9 минут
2-тапсырма
Саяжай жерінің қоршауының барлық ұзындығын және ауданын табу
Мақсаты : Қоршаудың барлық ұзындығын және ауданын табады
Дағды :бірлесе отырып жұмыс істеу
ҚБ: «Дөңгелектер» арқылы бағалау
слайд
Сергіту минуты 2 мин Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру 4-тапсырма Фигуралардың қай бөлігі боялған ? Бөлшек түрінде жазып көрсету Мақсат: санды бөлшек түрінде жазып көрсету Дағды: Жылдамдыққа ,шапшаңдыққа дағдыланады ҚБ: Бас бармақ Дескриптор : -оқушылар фигураның үлесін табады . -бөлшек түрінде жаза алады -симметриялы фигураларды табады слайд,дәптер
«Ақиқат», «Жалған» ойын әдісі 3 минут Оқушыларға сұрақтар қойылады . Мақсаты: алған білімдерін жинақтау Дағды: өзінің жетістігін анықтау, өзіне деген сенімділік 1.Периметрді табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз (жалған) 2.Ауданды табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз (ақиқат ) 3.Шаршының барлық қабырғалары бірдей емес (жалған) 4.Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең (ақиқат) 5. тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығы мен енін көбейтіп екіге бөлеміз ( ақиқат) ҚБ: мадақтау Жарайсыңдар! слайд, сұрақтар Рефлексия 3 минут «Пирамида » . Оқушылар смайликтерге сабақ туралы өз ойларын жазады және өзін бағалайды смайликтер |
видеопроектор слайдтар стикерлер смайликтер геометриялық фигуралар кері байланыс бағалау парағы оқулық дәптерлер |
Пікірлер(0)