Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу

Алкуатова Айгул Шоферовна
Алкуатова Айгул Шоферовна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
Шубаркудукская СШ №3
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Аудан. Шамалар
Тақырып:

Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу

26.12.2019
69
PDF жүктеу WORD жүктеу
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу Тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:  S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу

(25.11.2019)

<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><div align="left"><b>Сабақ тақырыбы</b> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</div></td><td><div align="left">Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left">&nbsp;<b>Сабақ негізделген оқу мақсаттары</b></div></td><td><div align="left">3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:&nbsp; S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Сабақтың мақсаты</b></div></td><td><div align="left">Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.&nbsp; Көптеген оқушылар: есептеудің&nbsp; жазбаша тәсілдерін пайдаланады.&nbsp; Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Бағалау критерийі</b></div></td><td><div align="left">-геометриялық фигуралардың белгілерін көрсету&nbsp;</div><div align="left"> -құрамдастырылған&nbsp; пішіндердің периметрін табу, периметр бойынша пішіннің белгісіз қабырғасын анықтау және белгілі қабырғасы бойынша периметрді табуды үйренеді.&nbsp;</div><div align="left"> -тіктөртбұрышты, квадрат, тікбұрышты үшбұрыштың аудандарын табу формулаларын құрастыру және пайдалана біледі.&nbsp; </div><div align="left">-Шамалардың арасында байланысты есептерді шешкен кезде пайдалану. &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left">&nbsp;<b>Тілдік мақсаттары</b></div></td><td><div align="left">-симметриялы және симметриялық емес геометриялық пішіндер&nbsp;</div><div align="left"> - пішіндердің бір-біріне қатысты орналасуы&nbsp; </div><div align="left">- көпбұрышты,&nbsp; біріктірілген пішіндер, бұрыш, қабырға, төбе, периметр, аудан &nbsp; &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Құндылықтарды қалыптастыру </b>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</div></td><td><div align="left">Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Ресурстар</b>&nbsp;</div></td><td><div align="left">Қима қағаздар, стикерлер, бағалау құралдары, слайдтар</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Әдіс-тәсілдер</b></div></td><td><div align="left">Түсіндіру, баяндау, ойын</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Пән аралық байланыс</b></div></td><td><div align="left">Дүниетану&nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Бастапқы білім</b></div></td><td><div align="left">Тіктөртбұрыш пен шаршының периметрі мен ауданын табу біледі</div></td></tr></tbody></table><p align="left">Сабақ жоспары</p><p align="center"><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><p>Сабақ жоспарланған</p><p> кезеңдері</p><p><br></p><p><br></p></td><td>&nbsp;Сабақтағы жоспаланған іс-әрекет</td><td>Ресурстар&nbsp;</td></tr><tr><td><p><b>Ұйымдастыру кезеңдері</b></p><p><b>2 мин</b></p></td><td><p align="left">Ынтымақтастық атмосферасын құру &nbsp; Математика керек әр күнде</p><p align="left">Математика қажет өмірде,&nbsp;</p><p align="left"> Математиканы оқимыз,&nbsp; </p><p align="left">Миымызға тоқимыз. &nbsp;</p></td><td><br></td></tr><tr><td><p><b>Топтастыру&nbsp; </b></p><p><b>2 минут</b> &nbsp;</p></td><td><div align="justify"><b>Топқа бөліну&nbsp;</b> </div><div align="justify">Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.&nbsp; «Тіктөртбұрыштар»,«Шаршылар», «Үшбұрыштар»&nbsp;</div><div align="justify"> <br></div><div align="justify">Қима қағаз артында берілген тапсырмаларды орындау&nbsp;</div><div align="justify"><b> «Тіктөртбұрыштар » тобы&nbsp;</b> тапсырмасы&nbsp; Ұзындығы 8 см ,ені 2 см болатын тік төртбұрыштың периметрін тап.&nbsp; </div><div align="justify"><b>«Шаршылар» тобы тапсырмасы&nbsp;</b> </div><div align="justify">Ұзындығы 7 см болатын шаршының ауданын тап&nbsp; <b>«Үшбұрыштар» тобы</b> &nbsp; </div><div align="justify">Периметр мен ауданның формуласын жазып көрсет.&nbsp; </div><div align="justify"><b>Мақсаты:</b> фигуралардың ауданын ,периметрін және формулаларын жаза біілу.&nbsp;</div><div align="justify"><b> Дағды:</b> оқушыларды ынтымақтастыққа ,бір-біріне көмек көрсету,бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру &nbsp;</div></td><td><div align="justify"><br></div><div align="justify">Геометриялық фигуралар&nbsp;</div><div align="justify"><br></div><div align="justify"><br></div><div align="justify"><br></div><div align="justify"> <br></div><div align="justify">Жарайсыңдар ! &nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="justify">«Ойқозғау» әдісі&nbsp;</div><div align="justify"> 4 минут &nbsp; &nbsp;</div></td><td><div align="justify">Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балаларқолдарыңыздағы фигураларды қараңыздар.&nbsp; Осы фигураларды неше жиынға бөлуге болады?&nbsp; Қане, табайықшы?&nbsp; Әрине, «Төртбұрыштар»және «Үшбұрыштар», яғни төртбұрыштар жиынына кірмейтін фигура үшбұрыштар екен.&nbsp; Сонымен, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу» &nbsp;</div></td><td><div align="justify">Фигуралар&nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>Негізгі бөлім&nbsp; 10минут &nbsp;</b></div></td><td><div align="justify"><b>Дағды:</b> оқушылардың сыни ойлау дағдысы қалыптасады&nbsp; Мысыр еліндегі Пирамида туралы мәлімет беру &nbsp;</div></td><td><div align="justify">&nbsp; &nbsp; слайд&nbsp;</div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>"Белсенді оқу"</b></div></td><td><div align="justify"><b>1-тапсырма</b>&nbsp; </div><div align="justify">а және ә-сін ұжым болып&nbsp; ауызша орындаймыз&nbsp; 1-тапсырманың б-сын әр&nbsp; топқа тапсырма&nbsp; етіп бөліп беремін&nbsp;</div><div align="justify"><b> Мақсаты:</b> үшбұрыштың ауданын есептеп үйренеді&nbsp;</div><div align="justify"><b> Дағды:</b> оқушылардың сыни ойлау және бірін-бірі тыңдау&nbsp; </div><div align="justify"><b>Дескриптор</b> &nbsp;</div><div align="justify"> Палетканың көмегімен ауданды таба алады.&nbsp; Тікбұрышты үшбұрыштың ауданының формуласын біледі&nbsp; Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табады.&nbsp;</div><div align="justify"> <b>ҚБ :</b>үшбұрыш&nbsp; арқылы бағалау<b>. &nbsp; &nbsp;</b></div></td><td><div align="justify">оқулық</div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>«Ойлан, тап»&nbsp;</b></div><div align="justify"><b> 9 минут &nbsp;</b></div></td><td><div align="justify"><b>2-тапсырма&nbsp; </b></div><div align="justify">Саяжай жерінің&nbsp; қоршауының барлық ұзындығын және ауданын табу &nbsp; </div><div align="justify"><b>Мақсаты</b> : Қоршаудың барлық ұзындығын және ауданын табады&nbsp; </div><div align="justify"><b>Дағды</b> :бірлесе отырып жұмыс істеу&nbsp; </div><div align="justify"><b>ҚБ: «Дөңгелектер» арқылы бағалау </b>&nbsp;</div></td><td><div align="justify">слайд</div></td></tr><tr><td><p><b>Сергіту минуты&nbsp;</b></p><p><b> 2 мин</b> &nbsp;</p></td><td><b>Мақсаты:</b> оқушылардың көңіл-күйін көтеру</td><td><br></td></tr><tr><td><b>«Кім жылдам» ойыны &nbsp; 5минут &nbsp;</b></td><td><p><b>4-тапсырма </b></p><p align="left">Фигуралардың қай бөлігі боялған ? </p><p align="left">Бөлшек түрінде жазып көрсету&nbsp; </p><p align="left"><b>Мақсат:</b> санды бөлшек түрінде жазып көрсету</p><p align="left">&nbsp;<b>Дағды</b>: Жылдамдыққа ,шапшаңдыққа дағдыланады&nbsp;</p><p align="left"><b> ҚБ: </b>Бас бармақ &nbsp; </p><p align="left"><b>Дескриптор :</b></p><p align="left">-оқушылар фигураның үлесін табады . &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; -бөлшек түрінде жаза алады &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p align="left"> -симметриялы фигураларды табады &nbsp;</p></td><td><div align="left">слайд,дәптер</div></td></tr><tr><td><p align="left"><b>«Ақиқат», «Жалған»&nbsp; ойын әдісі&nbsp; </b></p><p align="left"><b>3 минут &nbsp;</b></p></td><td><p align="left">Оқушыларға сұрақтар қойылады .&nbsp;</p><p align="left"><b> Мақсаты</b>: алған білімдерін жинақтау&nbsp; </p><p align="left"><b>Дағды</b>: өзінің жетістігін анықтау, өзіне деген сенімділік &nbsp;</p><p align="left"> 1.Периметрді табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз (жалған)&nbsp;</p><p align="left"> 2.Ауданды табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз&nbsp; (ақиқат )&nbsp;</p><p align="left"> 3.Шаршының барлық қабырғалары бірдей емес (жалған)&nbsp; </p><p align="left">4.Тіктөртбұрыштың&nbsp; қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең (ақиқат)&nbsp; </p><p align="left">5. тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығы мен енін көбейтіп екіге бөлеміз ( ақиқат)&nbsp; </p><p><b>ҚБ: мадақтау Жарайсыңдар! </b>&nbsp;</p></td><td>слайд, сұрақтар</td></tr><tr><td><p><b>Рефлексия&nbsp; </b></p><p><b>3 минут &nbsp;</b></p></td><td><p><b>«Пирамида »</b>&nbsp; .</p><p align="left"> Оқушылар смайликтерге сабақ туралы өз ойларын жазады және өзін бағалайды</p></td><td>смайликтер</td></tr></tbody></table><p align="justify"><br></p><p align="justify"><br></p><p align="justify"><br></p> <p>видеопроектор</p><p>слайдтар</p><p>стикерлер</p><p>смайликтер</p><p>геометриялық фигуралар</p><p>кері байланыс бағалау парағы</p><p>оқулық</p><p>дәптерлер</p>

Қосымша ақпарат

Ежелгі Мысыр еліндегі пирамидалар туралы ақпарат

Пікірлер(0)