Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Аудан. Шамалар
Тақырып:
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу
26.12.2019
69
1
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу | Тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу (25.11.2019) |
<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><div align="left"><b>Сабақ тақырыбы</b> </div></td><td><div align="left">Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу </div></td></tr><tr><td><div align="left"> <b>Сабақ негізделген оқу мақсаттары</b></div></td><td><div align="left">3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану </div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Сабақтың мақсаты</b></div></td><td><div align="left">Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді. Көптеген оқушылар: есептеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады. Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. </div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Бағалау критерийі</b></div></td><td><div align="left">-геометриялық фигуралардың белгілерін көрсету </div><div align="left"> -құрамдастырылған пішіндердің периметрін табу, периметр бойынша пішіннің белгісіз қабырғасын анықтау және белгілі қабырғасы бойынша периметрді табуды үйренеді. </div><div align="left"> -тіктөртбұрышты, квадрат, тікбұрышты үшбұрыштың аудандарын табу формулаларын құрастыру және пайдалана біледі. </div><div align="left">-Шамалардың арасында байланысты есептерді шешкен кезде пайдалану. </div></td></tr><tr><td><div align="left"> <b>Тілдік мақсаттары</b></div></td><td><div align="left">-симметриялы және симметриялық емес геометриялық пішіндер </div><div align="left"> - пішіндердің бір-біріне қатысты орналасуы </div><div align="left">- көпбұрышты, біріктірілген пішіндер, бұрыш, қабырға, төбе, периметр, аудан </div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Құндылықтарды қалыптастыру </b> </div></td><td><div align="left">Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Ресурстар</b> </div></td><td><div align="left">Қима қағаздар, стикерлер, бағалау құралдары, слайдтар</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Әдіс-тәсілдер</b></div></td><td><div align="left">Түсіндіру, баяндау, ойын</div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Пән аралық байланыс</b></div></td><td><div align="left">Дүниетану </div></td></tr><tr><td><div align="left"><b>Бастапқы білім</b></div></td><td><div align="left">Тіктөртбұрыш пен шаршының периметрі мен ауданын табу біледі</div></td></tr></tbody></table><p align="left">Сабақ жоспары</p><p align="center"><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><p>Сабақ жоспарланған</p><p> кезеңдері</p><p><br></p><p><br></p></td><td> Сабақтағы жоспаланған іс-әрекет</td><td>Ресурстар </td></tr><tr><td><p><b>Ұйымдастыру кезеңдері</b></p><p><b>2 мин</b></p></td><td><p align="left">Ынтымақтастық атмосферасын құру Математика керек әр күнде</p><p align="left">Математика қажет өмірде, </p><p align="left"> Математиканы оқимыз, </p><p align="left">Миымызға тоқимыз. </p></td><td><br></td></tr><tr><td><p><b>Топтастыру </b></p><p><b>2 минут</b> </p></td><td><div align="justify"><b>Топқа бөліну </b> </div><div align="justify">Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. «Тіктөртбұрыштар»,«Шаршылар», «Үшбұрыштар» </div><div align="justify"> <br></div><div align="justify">Қима қағаз артында берілген тапсырмаларды орындау </div><div align="justify"><b> «Тіктөртбұрыштар » тобы </b> тапсырмасы Ұзындығы 8 см ,ені 2 см болатын тік төртбұрыштың периметрін тап. </div><div align="justify"><b>«Шаршылар» тобы тапсырмасы </b> </div><div align="justify">Ұзындығы 7 см болатын шаршының ауданын тап <b>«Үшбұрыштар» тобы</b> </div><div align="justify">Периметр мен ауданның формуласын жазып көрсет. </div><div align="justify"><b>Мақсаты:</b> фигуралардың ауданын ,периметрін және формулаларын жаза біілу. </div><div align="justify"><b> Дағды:</b> оқушыларды ынтымақтастыққа ,бір-біріне көмек көрсету,бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру </div></td><td><div align="justify"><br></div><div align="justify">Геометриялық фигуралар </div><div align="justify"><br></div><div align="justify"><br></div><div align="justify"><br></div><div align="justify"> <br></div><div align="justify">Жарайсыңдар ! </div></td></tr><tr><td><div align="justify">«Ойқозғау» әдісі </div><div align="justify"> 4 минут </div></td><td><div align="justify">Мақсаты: оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балаларқолдарыңыздағы фигураларды қараңыздар. Осы фигураларды неше жиынға бөлуге болады? Қане, табайықшы? Әрине, «Төртбұрыштар»және «Үшбұрыштар», яғни төртбұрыштар жиынына кірмейтін фигура үшбұрыштар екен. Сонымен, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу» </div></td><td><div align="justify">Фигуралар </div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>Негізгі бөлім 10минут </b></div></td><td><div align="justify"><b>Дағды:</b> оқушылардың сыни ойлау дағдысы қалыптасады Мысыр еліндегі Пирамида туралы мәлімет беру </div></td><td><div align="justify"> слайд </div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>"Белсенді оқу"</b></div></td><td><div align="justify"><b>1-тапсырма</b> </div><div align="justify">а және ә-сін ұжым болып ауызша орындаймыз 1-тапсырманың б-сын әр топқа тапсырма етіп бөліп беремін </div><div align="justify"><b> Мақсаты:</b> үшбұрыштың ауданын есептеп үйренеді </div><div align="justify"><b> Дағды:</b> оқушылардың сыни ойлау және бірін-бірі тыңдау </div><div align="justify"><b>Дескриптор</b> </div><div align="justify"> Палетканың көмегімен ауданды таба алады. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданының формуласын біледі Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табады. </div><div align="justify"> <b>ҚБ :</b>үшбұрыш арқылы бағалау<b>. </b></div></td><td><div align="justify">оқулық</div></td></tr><tr><td><div align="justify"><b>«Ойлан, тап» </b></div><div align="justify"><b> 9 минут </b></div></td><td><div align="justify"><b>2-тапсырма </b></div><div align="justify">Саяжай жерінің қоршауының барлық ұзындығын және ауданын табу </div><div align="justify"><b>Мақсаты</b> : Қоршаудың барлық ұзындығын және ауданын табады </div><div align="justify"><b>Дағды</b> :бірлесе отырып жұмыс істеу </div><div align="justify"><b>ҚБ: «Дөңгелектер» арқылы бағалау </b> </div></td><td><div align="justify">слайд</div></td></tr><tr><td><p><b>Сергіту минуты </b></p><p><b> 2 мин</b> </p></td><td><b>Мақсаты:</b> оқушылардың көңіл-күйін көтеру</td><td><br></td></tr><tr><td><b>«Кім жылдам» ойыны 5минут </b></td><td><p><b>4-тапсырма </b></p><p align="left">Фигуралардың қай бөлігі боялған ? </p><p align="left">Бөлшек түрінде жазып көрсету </p><p align="left"><b>Мақсат:</b> санды бөлшек түрінде жазып көрсету</p><p align="left"> <b>Дағды</b>: Жылдамдыққа ,шапшаңдыққа дағдыланады </p><p align="left"><b> ҚБ: </b>Бас бармақ </p><p align="left"><b>Дескриптор :</b></p><p align="left">-оқушылар фигураның үлесін табады . -бөлшек түрінде жаза алады </p><p align="left"> -симметриялы фигураларды табады </p></td><td><div align="left">слайд,дәптер</div></td></tr><tr><td><p align="left"><b>«Ақиқат», «Жалған» ойын әдісі </b></p><p align="left"><b>3 минут </b></p></td><td><p align="left">Оқушыларға сұрақтар қойылады . </p><p align="left"><b> Мақсаты</b>: алған білімдерін жинақтау </p><p align="left"><b>Дағды</b>: өзінің жетістігін анықтау, өзіне деген сенімділік </p><p align="left"> 1.Периметрді табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз (жалған) </p><p align="left"> 2.Ауданды табу үшін ұзындығы мен енін көбейтеміз (ақиқат ) </p><p align="left"> 3.Шаршының барлық қабырғалары бірдей емес (жалған) </p><p align="left">4.Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең (ақиқат) </p><p align="left">5. тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығы мен енін көбейтіп екіге бөлеміз ( ақиқат) </p><p><b>ҚБ: мадақтау Жарайсыңдар! </b> </p></td><td>слайд, сұрақтар</td></tr><tr><td><p><b>Рефлексия </b></p><p><b>3 минут </b></p></td><td><p><b>«Пирамида »</b> .</p><p align="left"> Оқушылар смайликтерге сабақ туралы өз ойларын жазады және өзін бағалайды</p></td><td>смайликтер</td></tr></tbody></table><p align="justify"><br></p><p align="justify"><br></p><p align="justify"><br></p> | <p>видеопроектор</p><p>слайдтар</p><p>стикерлер</p><p>смайликтер</p><p>геометриялық фигуралар</p><p>кері байланыс бағалау парағы</p><p>оқулық</p><p>дәптерлер</p> |
Қосымша ақпарат
Ежелгі Мысыр еліндегі пирамидалар туралы ақпарат
Пікірлер(0)