Нәтеже сабақ

Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
№3 Шұбарқұдық орта мектебі
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Менің отбасым және достарым
Тақырып:

Нәтеже сабақ

27.12.2019
85
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақтың тақырыбы <p>-бөлім&nbsp; «Менің отбасым және достарым»</p><p> Бөлімше «Менің отбасым»</p><p>&nbsp; Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім </p><p>1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту&nbsp;&nbsp;</p><p> 1.8 Берілген тақырыпқа&nbsp; әңгіме құрап айту </p><p>1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту </p><p>Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.</p><p> Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.</p><p> Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады </p><p><br></p><p>Өткен дыбыстарды ажырата алады. Буынды, буын санын көрсетеді.</p><p> Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.</p><p><br></p><p> </p><p>Оқушыларды үлкендерге және бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. </p><p>Орыс тілі, көркем еңьек&nbsp; сабағы </p><p><br></p><p><br></p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

(Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут)

<p><p>Қайырлы таң ұстазым, </p><p>Қайырлы таң достарым. Балалар 3 тілде амандасады, бір-бірінің қолдарыан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінеді.! Бағдаршам,қолпаштау, смайлик, басбармақ арқылы топқа бөлінеді. </p><p>4 топқа бөлінеді. Сабақ бойы осы топ бойынша қалыптастырушы&nbsp; бағалау жүргізіледі. </p><p>- Сынып оқушылары отбасы мүшелерін атайды</p><p><br></p><p>Оқушылар жұптасып, өзара сұрақ қояды, оларға жауап береді. Нағашы жұрт,Мен атамның немересімін т.б. тақырыбында ойын айту&nbsp; арқылы өз ата-әжесін,&nbsp; нағашыларын, өзін (атасы, әжесі, ағасы т.б) мақтау. Жұпта бірі-біріне нағашылары, ата-әжелері туралы сұрақтар қойып, оларға жауап береді.&nbsp; Жұмбақ шешеді.&nbsp;&nbsp; Жауаптарын интербелсенді тақтада жазады. </p><p>Дыбыстардың дауысты дауыссыз екенін ажыратады. Интербелсенді тақтада.&nbsp;</p><p> Топтық тапсырма Поезд вагондарына 1 буынды ,2 буынды , 3 буынды, 4 буынды суреттерді тауып жапсырады.&nbsp; Дыбыстардың дауысты дауыссыз екенін ажыратады. Интербелсенді тақтада.</p><p>&nbsp; Топтық тапсырма </p>№ 1 топ&nbsp; «Сиқырлы ки»з үй»&nbsp; киіз үйдің ішінен заттарды алып сол затқа дыбыстық талдау жасайды.</p><p> № 2 топ&nbsp; буын санын анықтап бояйды</p><p>. №3 топ Сызбаға сәйкес сөйлем құрайды.&nbsp;</p><p> №4 топ Сөздерді дұрыс оқып сәйкестендіреді</p><p>&nbsp; Орыс тілі пәні бойынша постер қорғайды, отбасы мүшелерін&nbsp;&nbsp; « он»&nbsp; «она» топтайды.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Көркем әдебиет Отбасы мұшелерін дастархан басына жайғастырады.</p><p><br></p><p>&nbsp; Дәптермен жұмыс&nbsp; - Дескриптор 1) Әріп элементтерді жазу-1б </p><p>2) Өздігінен жалғастырып жазу-3б</p><p> Оқушылар «Баспалдақ» әдісі&nbsp; бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.&nbsp; Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.&nbsp; Кемелерді жапсыра отырып, сабақтың деңгейін бағалады. Үйге тапсырма кітаптағы №4 тапсырманың қалған ұшеуін аяқтайды. <br></p><p><br></p> Шаттық шеңбері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Файлдар:

Файлды ару НӘТЕЖЕ САБАҚ

Пікірлер(0)