Контент-маркетинг

Бұл сабақты көру үшін сайтқа кіру керек
немесе

Обзор урока

Сенің білетінің

  • контент-маркетинг деген не;
  • аудиторияны сегменттеу деген не;
  • онлайн-контенттің танымал форматтарын мақсатпен қалай байланыстыру қажет екенін білесіз;
  • Жазбаның стилін онлайн-аудиторияға бейімдеудің маңызы қандай;
  • Контент күнтізбесін қалай жасау керек;
  • Контент-маркетингтің жетістігін өлшеуге көмектесетін құралдар түрі қандай екенін білесіз.

Контент-маркетинг – тұтынушылардың сеніміне ие болудың және сайтқа келушілер санын арттырудың ең тамаша жолы. Бұл бөлімде онлайн-оқырманға арналған постты қалай жазу керек, контентті қалай жасап, оны қалай дамыту керек, контентке дұрыс форматты қалай таңдау керек және стратегияңыздың жетістігін қалай бақылау керек деген сұрақтарға жауап табасыз.

Содержание урока

  • ОНЛАЙН-САТЫП АЛУШЫЛАРЫҢЫЗБЕН ТАНЫСЫҢЫЗ
  • ОНЛАЙН-ОҚЫРМАНҒА АРНАП ЖАЗУ, КОНТЕНТТІ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ЖЕТІСТІКТІ ӨЛШЕУ
  • ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР
  • Викторина
Қате туралы хабарландыру