ҰБТ-ға дайындық: Present Perfect Continuous шағын қолдануды үйрену

Есмамбетова Казина Нагашибаевна
Қызылорда қаласы, С. Толыбеков атындағы №3 IT мектеп-лицейі
1119
Ағылшын тілі
Тақырыбы:
ҰБТ-ға дайындық: Present Perfect Continuous шағын қолдануды үйрену

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Present Perfect Continuous шағын қолдануды үйрену.

 

Барлық оқушылар: 
– Тақырыпты біледі;
– Сұрақтарға жауап бере алады;
– Өткен тақырыппен байланыстыра алады.

Оқушылардың басым бөлігі:
– Грамматикалық жаттығуларды орындайды,
– Тапсырмаларға сай жұмыс жасай алады.

Кейбір оқушылар: 
– Өз беттерінше жұмыс орындай алады;
– Грамматикалық қателерді ажырата алады;
– Өткен тақырыппен байланыстыра алады.

Ойлау дағдылары

Қолдану. Талдау. Жинақтау

Бағалау критерийлері

– Present Perfect Continuous шағын анықтады.
– Тапсырмаларға сай жұмыс жасай алды.
– Грамматикалық қателерді ажырата алды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:
– Present Perfect Continuous шағын анықтай алады.
Пәндік лексика және терминология:
– have/has been + Participle I, for, since, etc.
Пайдалы сөз тіркестері:
We use the Present Perfect Continuous to talk about:
– an action that began in the past and continuous up to the present;
– an action which started in the past and lasted for some time. The result of the action is visible in the present.

Пәнаралық байланыс

Қазақ және орыс тілі 

Алдыңғы білім

Present Perfect 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басталуы

8 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Сабаққа қатысқан және қатыспаған оқушыларды белгілеу.

2. Өткен тақырыпқа шолу жасау
Оқушыларға алдыңғы сабақта өтілген Present Perfect тақырыбы бойынша төмендегідей сұрақтар қойылады:
- Present Perfect қандай іс әрекетті білдіреді?
- Present Perfect қалай жасалады?
- Мысалдар келтіріп жауабыңды дәлелде.
Оқушылардың жауаптарын тыңдап, дұрыс жауап берген оқушыларды «Жарайсың» деген сөздер арқылы мадақтап отыру.

https://bilimland.kz/kk/courses/english-language/grammar-vocabulary-kk/16-zhas-s1-s2-denggei-i/lesson/present-perfect

Сабақтың ортасы


Жазылым
20 мин
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Қатені тап» әдісі

5 мин
 

 

 

I. Жаңа тақырып: Present Perfect Continuous шағын қолдануды үйрену.

A) Жаңа сабақты түсіндіріу.
Сабақ тақырыпқа сай http://bilimland.kz ресурсы бойынша түсіндіріледі.
Ә) Тақырыпты бекіту.
1-тапсырма: Дұрыс нұсқасын таңдаңыз (Choose the correct option).
Оқушылар берілген сөйлемдердің дұрыс нұсқасын көрсетеді.

2-тапсырма: Сөйлемдерді толықтырыңыз. Жақша ішіндегі етістіктерді Present Perfect Continuous формасында жазыңыз (Complete the sentences. Use the verbs in brackets in the Present Perfect Continuous).

3-тапсырма: Дұрыс нұсқасын таңдаңыз (Choose the correct option).

4-тапсырма: Мағынасына қарай байланыстырыңыз (Read and connect).

5-тапсырма: Дұрыс нұсқасын таңдаңыз (Choose the correct option).

Жаттығулардың нәтижесі. Жауабыңды тексер. 
Оқушылар тапсырмалар бойынша орындаған жұмыстарының жауаптарын тексереді.

Дескриптор:
– оқушылар Present Perfect Continuous тақырыбын түсінді;
– тапсырмаларды орындап, нәтижесін көре алды.

«Қатені тап» әдісі бойынша тапсырма.

Use PRESENT PERFECT TENSE or PRESENT PERFECT CONTINUOUS to fill in the blanks:
1. I’m trying to study. I tried to study for the last hour, but something always seems to interrupt me. I think I’d better go to the library.
2. The children are playing basketball right now. They played for almost two hours. They must be getting tired.
3. The telephone have rang four times in the last
hour, and each time it has been for my roommate.
4. The telephone has rang for almost a minute. Why doesn’t someone answer it?
5. It rains all day. I wonder when it will stop.
6. We had three accidents so far this week. I wonder how many more we will have if you keep using the tools carelessly.
7. We are living here since last June.
8. My little son is dirty from head to foot because he has played in the mud.
9. What’s the matter? Your eyes are red and puffy. I hope you not cried. Oh, now I understand. 
10. I’m tired, because I have worked very hard.

Жауабыңды тексер.
1.    have tried
2.    have been playing
3.    has rung
4.    has been ringing
5.    has been raining
6.    have had
7.    have been living
8.    has been playing
9.    have not been crying
10.    have been working

Тапсырма «Қатені тап» әдісі бойынша 4-5 оқушы сөйлемдердегі қателерді тауып, оның дәлелін айтып түсіндіріп береді.

https://bilimland.kz/kk/courses/english-language/grammar-vocabulary-kk/16-zhas-v1-v2-denggei-i/lesson/present-perfect-continuous

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 


Сабақтың аяқталуы

3 мин

 

2 мин

 


2 мин
 

Тест арқылы оқушылар білімін тексеру.

ВОПРОСЫ
1. Вставьте нужный глагол: The level of water … all the time.
2. Дополните предложение: Asem … for an hour before the train came.
3. Заполните пропуск подходящим глаголом: Miners … working forty-eight hours by the end of the day.
4. Закончите предложение: Laura is tired because she … .
5. Выберите корректную форму глагола: You don't understand because you … listening.
6. Вставьте нужный глагол: How long … you … English?
7. Заполните пропуск подходящим глаголом: The city road is wet because it … raining.
8. Выберите корректную форму глагола: We … talking for over an hour by the time Saule arrives.
9. Выберите правильный вариант глагола:
We … here for 4 hours!

«20 секунд» әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Оқушыларға арнайы сұрақтар беріледі және ойлануға 20 секунд уақыт беріледі. Бұл әдіс барысында сұрақ қойылып болған соң бірден алғашқы секундтардан кейін 4-6 оқушының жауабы тыңдалып, олардың тез ойлау қабілеті тексеріледі.

Кері байланыс «Білгенмін, не үйрендім, білгім келеді»
Оқушылар сабақта не үйренгендерін айтып ойларын ортаға салады. 

Үйге тапсырма
Present Perfect Continuous тақырыбы бойынша 20-25 сөйлем (болымды, болымсыз, сұраулы) жазып келу.

 

https://itest.kz/ru/ent/angliskiy-yazik/lekciya_sovershennoe_dlitelnoe_vremya_perfect_sontinuous_tenses_ru

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай   жоспарлайсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пəнаралық байланыс
Қазақ және орыс тілі.
АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.

Саралау (дифференциация)
• Жекелеген тапсырмаларды тексеруде жуан және жіңішке сұрақтар қойдым.
• Тапсырманы оқушыларды ҰБТ-ға дайындау жоспарына сай оқушылардың қажеттілігін ескере отырып жоспарладым.

«Қатені тап» әдісі бойынша тапсырманы қабілеті жоғары оқушыларға арнап практикалық тапсырма ретінде жасадым.

«20 секунд» әдісін оқушылардың өз жауаптарын ой елегінен өткізіп, нақты жауап берулері үшін дайындаймын.

Сабақ барысында жазылым бөлімі бойынша формативті бағалау, АКТ арқылы http://bilimland.kz ресурстарын қолдану барысында суммативті бағалау үлгілерін қолдандым. Яғни, әр тапсырманы орындағанда жаттығулардың нәтижесі, дұрыс және қате жауаптарының саны көрсетіліп тұрды.

Сабақ қазақ және орыс тілі сабақтарымен байланысты. Грамматикалық бөлімде тақырыпқа сай тапсырмалар орындалды. Шақтардың қоданылуы қазақ және орыс тілі пәнімен байланысты. Сабақ жоспары http://bilimland.kz ресурстарымен тақырыпқа сай қамтылған.

 

Қате туралы хабарландыру