Өрнек және теңдік

Смағұлова Гүлім
Астана қаласы, №64 мектеп-лицей
6979
Математика
Тақырыбы:
Өрнек және теңдік

WORD Жүктеу PDF Жүктеу
 
Оқу мақсаты Өрнек пен теңдік құра білу.
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар:
а) Өрнекті таңбалардың көмегімен жазуға үйренеді. а) Өрнек пен теңдік құрай алады. а) Сан мен өрнекті салыстыра алады.
Уақыты Кезеңдері Тапсырма Мақсаты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Ресурстар
8.00
8.01



8.01
8.03
Ұйымдастыру кезеңі.



Психологиялық ахуал тудыру.
Амандасу.


Қайырымды жүрекпен, меірімді тілекпен, ізгілікті ниетпен, қамқор болып өсеміз.
Балаларды бір-бірімен амандастырып, сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.

Оқушылардың бір-біріне деген құрметін арттыру.
Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін көтере отырып, сабаққа дайындықтарын бақылау.

«Шаттық шеңберіне» тұрғызады.
Орындарынан тұрып амандасып, сабаққа дайындықтарын білдіреді.

Қайырымды жүрекпен, мейірімді тілекпен, ізгілікті ниетпен, қамқор болып өсеміз. Бір-бірінің қолдарынан ұстап, барлығы бірге айтады.
 
8.03
8.05
Топтастыру. Сандардың көмегімен топқа бөлу. Өткен сандарды есте сақтау. Сандарды таратып беру. 1 топ 1 саны және цифры,
2-топ 2 саны және цифры,
3-топ 3 саны және цифры.
 
8.05
8.08
Жаңа сабақ. http://imektep.kz/ornek-zhane-tendik
iMektep
фильм көру.
Өрнек және теңдік туралы мәлімет алу. Өрнек және теңдік туралы оңай түсінуге жағдай жасаймын. Оқушылар фильмнен түйген ойларын ортаға салады. Компьютер,
Интернет.
8.08
8.11
Алған түсініктерін дамыту. Бірнеше өрнектер мен теңдіктер беріледі. Соны оқушы ажыратып, теңдікті теңдікке, ал өрнекті өрнекке жабыстырады. Өрнек пен теңдікті ажырата білу. Бірнеше өрнектер мен теңдіктер берілді. Мысалы: 2+3, 4+2, 2+1=3 т.б. http://imektep.kz/ornek-zhane-tendik
фильмін көріп, түсінгені арқылы тапсырманы орындап береді.
2+1
3+1
2+3
2+1=3
8-11
8-18
Мағынаны тану. Әр топқа тапсырма беріледі. Тапсырманы топтасып орындайды. Оқушының сыни ойлауын дамыту. Топтардың тапсырмаларын түсіндіру. 1-топ өрнек құрастыру.
2-топ теңдік құрастыру.
3-топ теңсіздік құрастыру.
Плакат, маркер, қалам, cөздер қиындысы.
8.18
8.24

8.24
8.29
Дәптермен жұмыс.

Кітаппен жұмыс.
№1, №2, №3 орындау.

Суретпен жұмыс.
Тақырыпты пысықтау.

Бірін-бірі оқытуға жағдай туғызу.
Бақылау, түсіндіру.

Қадағалайды.
Есептерді ретімен орындайды.

Сурет бойынша бір-екі оқушы түсіндіреді.
Жұмыс дәптері,

Кітап.
8.29
8.33
Жеке жұмыс. http://imektep.kz/iw_1109
тест беріледі.
Әр оқушының тақырыпты қаншалықты түсінгенін бақылау. Сұрақты оқып тұру. Дәптерлеріне қай жауап дұрыс деп ойлайды сол жауапты белгілейді. http://imektep.kz/iw_1109
Компьютер.
8.33
8.35
Рефлексия. Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс. Оқушылардың сабақ барысы туралы пікірін білу. Үлестірмелі қағаздарды таратып беру. Үлестірмелік қағаздарға, сабақ ұнаса «+», ал ұнамаса «-» таңбасын қойып, не үйренді жазады. Үлестірмелі қағаздар.

 

Сабақтан кейін ойлануға арналған сұрақтар.

 

Не сәтті болды? http://imektep.kz/ornek-zhane-tendik фильм көрсетуім сәтті өтті.
Себебі фильмде нақты мысалдар көрсетілу арқылы балаларға түсінікті болды. Қайталау арқылы оқушылардың ойына тағы бір салып өттім.
Не сәтсіз болды? Дәптермен жұмыс барысында таза жазуға дағдыландыру керек.
Нені жақсарту керек? Топтық жұмысқа барлық оқушыны жұмылдыру.
Мен өзімнің қандай дағдыларымды дамыта алдым? Оқушылардың тақырыпты өздері түсініп, талдауларына жағдай жасай алдым.
Қате туралы хабарландыру