Қанша артық? Қанша кем?

Ділмағамбетова Жанна
Астана қаласы, №73 мектеп-лицей
5923
Математика
Тақырыбы:
Қанша артық? Қанша кем?

WORD Жүктеу PDF Жүктеу
 
Сабақтың мақсаты Білімділік мақсаты: өрнектерді өзара салыстыру, артық, кем, тең болатын өрнектерге арналған жаттығуларды өз бетінше шығаруды үйрету.
Дамытушылық мақсаты: өрнектердің мәнін санап, олардың кейбіреулерінің жауаптары сәйкес келмейтініне үнемі көңіл бөлуге дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: таза, әдемі жазуға, дұрыс отыруға тәрбиелеу.
Қолданылатын әдіс Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі Аралас сабақ.
Көрнекіліктер BILIMLand.kz
Bilimland
https://bilimland.kz/kk порталындағы «Бастауыш математика» және iMektep.kz білім беру ресурстары.
Пәнаралық байланыс Сауат ашу.
 

Сабақтың барысы

 
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Құрал-жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Өткенді қайталау

а) «Бастауыш математика» бөлімінен 1.01.3 1-5 аралығындағы сандар. Қосымша тапсырмалар беру. https://bilimland.kz/kk/home#lesson=1
ә) 1-тапсырма. Сурет бойынша бес қызды екі орындыққа әртүрлі тәсілмен қалай отырғызуға болатынын түсіндір.

2-тапсырма. Әр жолдағы суретке және оның оң және сол жағындағы жазуларға назар аудар. Бос орынға сан жаз.
Қанша артық? Қанша кем? - 1
4+1=5  5-1=□
□+□=5  5-2=□
□+□=5  5-3=□
□+□=5  5-4=□

3-тапсырма. Суретке қарап, 1мен 2; 2 мен 3; 3 пен 4; 4 пен 5; 2 мен 4 сандарын салыстырыңдар.
Қанша артық? Қанша кем? - 2

ІІІ. Жаңа сабақ

 

Mektep.kz. Математика, Сандар тарауынан Артық, кем, тең. Фильмді көрсету (Оқушыға ақпарат беру). Оқушы артық, кем, тең ұғымдары туралы осы фильмнен біле алады.
iMektep
http://imektep.kz/artyk-kem-ten.
«Бастауыш математика» бөлімінен Қосу мен азайту. «Жұмбақтар» өзіндік жұмысы.
https://bilimland.kz/kk/content/structure/3-1_synyp#lesson=28

ІV. Тақырыпты бекіту кезеңі

 

«Бастауыш математика» бөлімінен 1.06. 5 саны. Қосымша тапсырмаларды пысықтап сабақты бекіту.
Сабақты пысықтау кезеңінде «Артығын алып тастау» ойынын ойнатамын.
https://bilimland.kz/kk/content/structure/3-1_synyp#lesson=30


Қанша артық? Қанша кем? - 3
Суретте не салынғанын айтып бер.
Бір, біреу және екі, екеу сөздерін қолдан.
Неше жұп шұлық салынған?

V. Қорытынды бөлім Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру, оны түсіндіру, оқушылардың еңбегін бағалау.
Қате туралы хабарландыру