Қосу кестесімен шығарамыз

Қапышева Гүлшат Сайранқызы
Қостанай облысы, Рудный қаласы, «Рудный қаласы әкімдігінің №15 орта мектебі» КММ
2543
Математика
Тақырыбы:
Қосу кестесімен шығарамыз

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 1.1.1.1 Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну: бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады; натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі.

Оқушылардың көпшілігі: 

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрады, қолданады.

Кейбір оқушылар: 

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін өмірмен байланыстыра алады.

Бағалау критерийлері

– Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі.

– Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін біледі, құрады, қолданады.

– Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін өмірмен  байланыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Қосу кестесіне қатысты сөздермен танысады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:  

Қосу кестесі

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қосумен берілген мысалдардың нәтижесін табу үшін қосу кестесін қалай пайдаланамыз?

Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба?

Сандарды қосып, азайтуда қосу кестесі неліктен тиімді деп ойлайсың?

Алдыңғы оқу

Қосу мен азайтудың байланысын біледі.

Сабақ барысы:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.

 

5 мин.

../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52.jpg, ../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52%20(2).jpg, ../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52%20(3).jpg таңбалары арқылы топқа бөліну.

Қызығушылықты ояту (Топтық)

Кіріспе тапсырма. 10 көлеміндегі сандарды қосу. (Bilimland сайтынан алу.)

Бағалау: Мадақтау.

Қима қағаздар

Бастауыш математика

2.02.2. Қосу амалына жаттығу жұмыстары, 1-тапсырма.

https://bilimland.kz
/kk#lesson=29

Сабақтың ортасы

 

3 мин.

 

 

 

 

 

 

3 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин.

 

 

 

3 мин.

 

 

 

 

 

4 мин.

 

 

 

 

 

 

10 мин.

 1-тапсырма. (Ұжымдық). «Сиқырлы дорба» ойыны. Ойынды бастамас бұрын  Bilimland сайтында берілген тапсырманы түсіндіремін, содан кейін ойынды бастаймыз. Дорба ішінде жануарлар, заттар берілген, соларды санап, 3 топ қосынды өрнек құрау керек. Сол қосынды өрнектерді  қосудың шаршы кестесіне сызу.

капышева

2 + 4

5 + 3 т.б

Бағалау: Смайлик.

Сергіту сәті. Математикалық ойындар.

2-тапсырма. (Топтық) «Құрастырғышпен өрнек құрау».

https://www.toyzez.ru/published/publicdata/TOYZEZRWA/attachments/SC/products_pictures/new_images/3003/52fa30e33291a_enl.jpg

 5 + 4  Құрастырған өрнекті тақтада қорғау.

кубики

Бағалау: Сигналдық корточка.

3-тапсырма. (Жұптық)

Әр жұпқа  мәндері әр түспен белгіленген өрнектері бар сурет таратылады. Болған жұптарды  Bilimland-пен тексеру.

капышева г

Бағалау: Смайликтер арқылы.

4-тапсырма. (Топтық)

Шығарып көр.  Bilimland сайтындағы тапсырмалардан суретке қарап өрнек құрастыру. Құраған топқа житондар тарату.

капышев

Бағалау:

../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52.jpg, ../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52%20(2).jpg, ../Desktop/Ақботаға%20керек/Фото%20для%20уроков/photo_2018-06-29_15-17-52%20(3).jpg бойынша.

Дорба, жануарлар, т,б заттар шаршының қосу кесте

 

 

 

 

1-5 аралығындағы сандармен танысу. 1-2 тапсырма.

https://bilimland.kz/kk/courses/bastapqy-matematika/1-synyp/1-0-den-5-ke-dejingi-sandar/lesson/1-01-1-1-5-aralyhyndahy-sandarmen-tanysu-kirispe

 

Қосу кестесі, смайлик

 

 

06. Математикалық дағдылар

https://bilimland.kz/kk/courses/mektepke-dajyndyq-alha-balaqaj/taj-taj/zhattyhular/qys/lesson/06-matematikalyq-dahdylar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаз

2.02.3. Қосу амалына жаттығу жұмыстары – Қосымша тапсырмалар


2.01.1. Қосу таңбасы – Кіріспе

   Сабақтың соңы

1 мин.     

Рефлексия. Смайлик арқылы өз көңіл күйін білдіру.

Заголовок: Түсіндім Түсінбедім - Описание: ../Desktop/Снимок%20экрана%202018-12-06%20в%2012.20.12.png Түсіндім Түсінбедім

Кері байланыс:

Сабақта

Мен білдім...

Мен үйрендім...

Маған ұнады...

Маған қиын болды...

Менің көңіл күйім...

 

 

Қате туралы хабарландыру