Уақыт және оның өлшем бірліктері

Бейсембаева Ғалия Фархатқызы
Астана қаласы, №55 орта мектеп
14707
Математика
Тақырыбы:
Уақыт және оның өлшем бірліктері

WORD Жүктеу PDF Жүктеу
 

Негізгі түйінді идея

Уақыт бірліктері және оның үлестерін меңгеру аса маңызды.

Оқу мақсаты

Уақыт және оның өлшем бірліктері туралы білімдерін толықтыру, пысықтау.

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар: сан есімнің ережесін, түрлерін біледі, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
Көпшілік оқушылар: сан есімдерді сөйлем ішінен ажыратып таба алады, оған сұрақ қоя біледі.
Жекелеген оқушылар: санға қатысты ұғымдарды түсіне алады.

 
Кезеңдер Уақыт Мұғалім не істейді? Оқушылар не істейді? Бағалау Ресурстар

Кіріспе










Негізгі бөлім







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс








 

Өз бетімен жұмыс






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

3 мин





5 Мин









8 мин













5 мин




5 мин












4 мин


5 мин




3 мин


2 мин

2 мин
Топқа бөліну техникасы: оқушылар 4 баладан тұратын шағын топтарға «Броундық қозғалыс» ойыны бойынша бөлінеді.




Ертегіде қандай уақыт бірліктері туралы айтылады?
Жыл деген не?
Жыл мезгілдерін айтып беріңдер. Айларды рет-ретімен атаңдар. Бір айда қанша күн бар? Ең қысқа қай ай?
Бір жылда қанша тәулік бар?
1 ғасырда қанша жыл бар? Ақпан айы 29 тәулік болған жылды “Кебісе жыл” деп атайды.









Фильмді ұсынамын.






Уақыт бірліктерінің қатынасын білу керек. Уақыт кестесін құрастырайық.



Уақыт бірліктері арасындағы байланыс туралы қорытындылап, толықтырады.




Есептің мазмұны не туралы?
Қалай ойлайсыңдар бірден сұраққа жауап беруге бола ма?
Сұраққа жауап бермес бұрын нені табу керек?




Уақытта тәуліктің, сағаттың, секунд ерекшелігі неде?
Біздің өмірімізде уақыттың қандай пайдасы бар?
Қандай мақалдарды білеміз?
Ертеде ғұламалар уақытты неге ерекше бағалаған?

Бір-бірінің қолынан ұстап, сәттілік тілейді
«Көңіліміз жарқын, деніміз сау, әр күніміз сәтті болсын!»
Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында ауызша есептеу жаттығуы беріледі.
Дәптерлеріне күннің жадын, жаңа тақырыпты жазады.
Көркем жазу.
1) Көркем жазу. 5, 9, 0 цифрларын пайдалана отырып, үш таңбалы сандарды жаз (509, 590, 950, 905). Қандай сандар жаздыңдар? Ең үлкен, ең кіші сандарды ата (509, 950). Бұл сандар қай класқа жатады? Бірінші кластың разрядтарын атаңдар (жүздік, ондық, бірлік). Бірінші класты басқаша қалай атауға болады (бірліктер класы)?
Уақыт және оның өлшем бірліктері - 1
https://bilimland.kz/kk Қайталау және қосымша 9.01.1
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады.
Көркем жазу.

В.Дальдің «Жылнамашы қария» ертегісін оқиды.
Уақыт және оның өлшем бірліктері - 2
https://bilimland.kz/kk Бастауыш математика, 3 сынып, №5 Уақыт 5.01.1
Жылнамашы қария далаға шықты. Ол жеңін желпіп еді, құстар ұшып шыға бастады. Әр құстың өзінің ерекше аттары бар.
Жылнамашы қария жеңін бірінші рет желпіп еді – қанатты үш құс ұшып шықты. Суық түсіп, аяз қыса бастады.
Қария екінші рет желпіп қалды – екінші рет үш құс ұшып шықты. Қар еріп, далада гүлдер қылтия бастады.
Қария үшінші рет жеңін желпігенде – тағы үш құс ұшып шықты. Күн ысып, тымырсық басталды. Шаруалар қара бидайларын ора бастады.
Қария тағы да жеңін желпіп жіберді – бұл жолы да үш құс ұшып шықты. Суық жел соғып, жаңбыр бүрке бастады, жер бетін тұман жапты.
Ал құстар жай құс емес еді. Әр құстың төрттен қанаты бар. Әр қанатта жетіден қауырсын. Әр қауырсынның өз аттары бар. Қауырсынның бір жағы – ақ, екінші жағы – қара. Құс қанатын бір рет қақса, жап-жарық болады, тағы бір рет қақса, қап-қараңғы болады.

Уақыт және оның өлшем бірліктері - 3
Уақыт және оның өлшем бірліктері - 4
http://imektep.kz/uakit-olshem-birlikteri
Уақыт және оның өлшем бірліктері - 5
Уақыт және оның өлшем бірліктері - 6
http://imektep.kz/iw_1009 Уақыт өлшем бірліктері, Сәйкес жалғасын табу ойыны.


№ 4. Ұжыммен шығару.
Болды – ? 3 маш. 165-тен   шешуі: 165 ∙ 3 – 196 = 299
Жұмсалды – ? тақтай  Жауабы: 299 тақтай қалды.
Қалды – 196 тақтай.


№ 4.(ә). Өздік жұмыс.
1) 45 ∙ 4 = 180 (ш) алды.
2) 180 + 270 = 450 (ш) болды.
45 ∙ 4 + 270 = 450 (ш)  

Ж: барлығы 450 шеге болды.


№ 7. Жұптық жұмыс. Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер.
-806  – 806   + 327
479       327        479
327       479        806


Уақыт және оның өлшем бірліктері - 7
https://bilimland.kz/kk. Бастауыш математика, 5 сынып, №4 4.01.1.

Ұнады.
Ұнамады
Қиындық әкелді
Сұрақ

№8 тапсырма.

Бағалау парақшаларында бағалаймыз.
Жылдамдық – 5.
Амалдар орындалу тәртібі – 5.
Әріптерді дұрыс орналастыру – 5.
Амалдардың орындалуы дұрыстығы – 5.










Формативті бағалау.





Интербелсенді тақтада жауаптарын өзін-өзі бағалау.





Критериалды бағалау.

Есеп шарты.
Сұрағы.
Шешуі.
Жауабы,
Өзара жұптасу.
Бағаланады.

Интербелсенді тақтамен өзін-өзі тексереді.
Bilimland
https://bilimland.kz/kk
Бастауыш математика, 5 сынып бөлімі Қайталау және қосымша 9.01.1










https://bilimland.kz Бастауыш математика,
3 сынып, №5 Уақыт 5.01.1







iMektep
http://imektep.kz/uakit-olshem-birlikteri



http://imektep.kz/iw_1009
Уақыт өлшем бірліктері, Сәйкес жалғасын табу ойыны.









https://bilimland.kz/kk Бастауыш математика, 5 сынып, №4 4.01.1
Қате туралы хабарландыру