Алматы қаласы

Дүйсенбекова Сәндігүл
Павлодар қаласы, №21 ЖОМ
5509
Қазақ тілі
Тақырыбы:
Алматы қаласы

 
Оқу мақсаты - әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну;
- жаңа сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.
Жетістік критерийлері - бейнежазбадағы жаңа сөздерді, сөз тіркестерін жазып алып, сөздікпен жұмыс жасайды;
- тапсырмаларда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;
- жаңа сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастырады.
Алдыңғы тақырып
Қазақстанның үлкен қалалары.
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
 
Сабақтың басы

2 минут









3 минут







1 минут

Сергіту сәті.

1. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.
 

Топқа бөлу.

«Атомдар мен молекулалар» Әр қатысушы – жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі  Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек.


Миға шабуыл. Өлең жолдарын толықтыр:
Жап жасыл ағашы.
Қып-қызыл алмасы,
Ақ бастын тауы бар,
....... ........ .
Ақындар ағасы.
Тұр Абай данасы
Көшесі көрікті,
....... ..... . 

Балалар, сонымен бүгін сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?

– Дұрыс, Алматы қаласы.

Оқушылармен бірге бірлесіп мақсат айқындалады. Жетістік критерийлерімен таныстыру.

 
 
Сабақтың ортасы

6 минут
+
5 минут

Мұғалім: үш топқа әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар ұсынылады. Сендер берілген аудиожазба мен оның негізінде құрылған тапсырмаларды орындау керексіңдер. Ең алдымен аудиожазбаны мұқият тыңдап шығыңдар. Одан кейін таныс емес сөздерді дәптерлеріне жазып алып, сөздіктен аудармасын табыңдар. Аудиожазбадағы ақпаратты қаншалықты түсінгендіктеріңді анықтау үшін тапсырмалар беріледі. Сол тапсырмаларды орындау керек.


1-топ.

BILIM LAND сайтынан "Жазылым" әрекетін ашып, тапсырмаларды орындаңдар (3-деңгей).
1. Ребусты шешіңдер.
2. Сөзерден дұрыс сөйлем құрастырыңдар.
3. Сөзжұмбақты шешіңдер.

2-топ.

BILIM LAND сайтынан «Тыңдалымды» ашыңдар. Жаңа сөздерді дәптерлеріңе жазып алып, сөздіктен аудармасын іздеңдер. Тыңдалымның астында берілген тапсырмаларды орындаңдар. (2 деңгей)

https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq
Тыңдап, сұрақтарға дұрыс жауап таңдаңыз.
Алматы қаласы - 1


https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq
Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.

Алматы қаласы - 2

Мағынасы жуық сөздермен сәйкестендіріңдер.
Алматы қаласы - 3

3-топ.

BILIM LAND сайтынан "Оқылым " әрекетін ашып, тапсырмаларды орындаңдар (1-деңгей).
1. Сұхбаттың ретін анықтаңыз.
2. Өз қалаңа сәйкестендіріп, ұқсас диалог құрастырып, сұхбаттасыңдар.
3. Сабақ барысында жазып алған жаңа сөздерді пайдаланып, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырыңдар.

Алматы қаласы - 4Алматы қаласы - 5

Грамматика: imektep.kz сайтынан Бейнежазбаны тамашалап, көптік жалғауларының жалғану тәртібін естеріңе түсіріп алыңдар.
Жазылым: Өздеріңді тексеру мақсатында келесі тапсырманы орындаңдар:
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq.
Алматы қаласы - 6

Bilimland
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq


https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq











































































Bilimland
https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/1-tarau/lesson/1-sabaq





































iMektephttp://imektep.kz/zat-esimnin-zhekeshe-zhane-kopshe-turi
Сабақтың аяғы
5 минут
"Синквейн" әдісін қолданып "Алматы" тақырыбына 5 жолды өлең құрастырып көріңдер.
1 - зат есім
2 - сын есім
3 - етістік
4 - синоним
5 - сөйлем
 
Бағалау
5 минут
Оқушылар бір-бірін топ ішінде негіздемелерін келтіре отырып бағалайды. Мұғалім жетістік критерийлер арқылы әр оқушыны бағалайды.
Жетістік критерийлері.

Рефлексия: (3 минут) "Ойлаудың алты қалпағы" әдісі негізінде, қалпақтың тиісті түсін таңдап, өз ойын жапсырма қағазға жазады.

 

Алматы қаласы - 7
 
Бөліп оқыту, Көбірек қолдау көрсету үшін Сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша тексеруді көздейсіз?
Пәнаралық байланыс
Қоршаған ортаны тану
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Сабақ барысы саралап оқытуға бағытталған. 1, 2,3  деңгейге байланысты тапсырмалар берілді. Сабақтың әр кезеңіне құрастырылған жетістік критирийлер арқылы бағалау. Пәнаралық байланыс – Дүниетану
АКТ:
https://bilimland.kz/kk/home http://imektep.kz

Қате туралы хабарландыру