Қатты, сұйық және газ тәрізді заттар

Ерғалиева Салтанат Жеңісқызы
Атырау облысы, Мақат ауданы, Бәйгетөбе ауылы, Бәйгетөбе мектеп-бөбекжай кешені
833
Жаратылыстану
Тақырыбы:
Қатты, сұйық және газ тәрізді заттар

Оқу мақсаты:

3.3.1.1 - заттарды шығу тегі  және агрегаттық күйі бойынша жіктеу;

Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

бір заттың алуан түрлі болатынына көз жеткізеді;

заттың үш күйімен танысады.

Бағалау критерийі

Заттардың бір күйден екінші күйге алмасатынына көз жеткізеді;

Заттардың өзгергендегі күйіне, пішініне, көлеміне сипаттама береді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Барлық заттар қатты, сұйық және газ тәрізді күйде бола алатынын дәлелдейді.

Оқушылардың көбі: Кей қатты заттардың өзгермейтінінбіледі;

Оқушылардың кейбірі: Заттардың атом бөлшектерінен тұратынын айтады.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

Сұйық, қатты, газ тәрізді

Құндылықтар

Бізді қоршаған әлемді сақтау

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану

дағдылары

презентация

Алдыңғы меңгерілген білім

Барлық нысан дене деп аталатынын, дене заттан құралатынын біледі.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру

Өткен сабақ бойынша жұмыс.

Табиғи дене

Жасанды дене

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында кестені толықтыру.

Бағалау критерий:

Табиғи затты ажырата біледі;

Жасанды затты таниды;

  

 

 

 

Өзін-өзі бағалау.

10- керемет

Жеке жұмыс парағы

 

1-слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

Өзін-өзі бағалау.

10-керемет

7-9  жақсы

4-6- талпын

 0-3- ойлан

Жаңа сабаққа кіріспе

https://bilimland.kz/kk/courses/zharatylystanu/deneler-men-zattar/lesson/qatty-denelerding-qasietteri

Бағалау критерий

Заттардың қандай денелерден жасалғанын ажырата алады;

1топқа   Темірден жасалған заттар

2-топқа Ағаштан жасалған заттар;

3-топқа Пластмассадан жасалған заттар беріліп оларды қасиеттерін айтады.

ҚБ бағалау.

Ауызша мадақтау

Негізгі бөлім

1-топқа әйнек, шеге, мұз, секер

2-топқа сироп, су, сұйық май,  https://bilimland.kz/kk/courses/zharatylystanu/deneler-men-zattar/lesson/sujyqtyqtardyng-qasietteri

 

3-топқа үрілген шар, зажигалка беру. https://bilimland.kz/kk/courses/zharatylystanu/deneler-men-zattar/lesson/gazdyng-qasietteri

 

Қолдарындағы заттарды қандай зат екенін , күйін айту.

 Зерттеу жұмысы

1-топ қолдарындағы заттарды суға салу  қорытынды жасау, (Барлық қатты заттар күйін өзгертпей)

2-топ сұйық заттарды бір ыдыстар екінші ыдысқа аударады ( Сүйық заттар қандай ыдысқа құйылады соның формасын алады, өзінің формасы болмайды)

3-топ   шарды үрлеу, оны сығып қарау  (газдың көлемі жоқ ,қандай жабық ыдысқа құылса, соның көлемін алады және сығылады)

Заттың күйі

Көлемі

Пішіні (формасы)

   

 

 

ҚБ: Жұлдызбен бағалау.

Саралау.

Ынтасы жоғары оқушылар жұбына заттардың қатты, сұйық және газ тәрізді болу ерекшелігі туралы ой қорыту ұсынылады.

Зерттеу жұмысын қорытындылау:  Заттардың газ тәрізді болуын, сұйықтық ретінде болуын және қатты болуын анықтай келе олардың пішіндерінің өзгеруі туралы ой қорыту.

Бағалау. Дескриптор:

-     Қатты денелерді ажыратады;

-     Сұйық денені ажыратады;

-     Газ тәріздіні ажыратады.

Сергіту сәті.

Табиғат құбылысы

Дәптермен жұмыс.

49-50  беттердегі тапсырмаларды орындау.

Сен білесің бе? Оқушыларға Жер бетіндегі су үнемі қозғалыста болатынын және күйін ауыстыратынын айту.

Бағалауға арналған тапсырма.

https://imektep.kz/kz/game#quiz-479

 

жұмбақ

 

 

 

 

 

 

Bilimland    порталынан видео

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қатты, сұйық, газ тәрізді заттар беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шар, инесіз шприц, стақан, шыны аяқ, кесе,  шеге

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imektep.kz  cайтынан тест

Сабақтың соңы

 

 Рефлексия

-          Сабақта не қызықты болды?

-          Сабақта не қиын болды?

-           

Сабақты түсінбедім! 

 

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Ойлан! Кез келген зат үш күйде де бола ала ма? сұрағына  ақпарат іздестіру.

Топтық  зерттеу жұмысын, жеке жұмысты бағалау

Зерттеу тапсырмасымен айналысқанда қауіпсіздік ережелерін сақтау

         

 

 

Қате туралы хабарландыру