Экология, оның міндеттері

Жанғабылова Жаңыл
Астана қаласы, №64 мектеп-лицей
3137
Биология
Тақырыбы:
Экология, оның міндеттері

WORD Жүктеу PDF Жүктеу
 
Негізгі түйінді идея Экологиялық факторларды біледі.
Оқу мақсаты Экология, оның міндеттерін түсінеді.
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар:
а) Экология, оның міндеттері және экологиялық факторлар тақырыбының мазмұнын біледі, түсінеді. а) Экология, оның міндеттерін біледі.
ә) Экологиялық факторларды ажырата алады.
а) Экологиялық проблемаларды біледі және өмірмен байланыстырады.
Уақыты Кезеңдері Тапсырма Мақсаты Мұғалім не істейді Оқушылар не істейді Ресурстар
3 мин 1. Ұйымдастыру. 
Сергіту сәті: «Қошеметтеу», топқа бөлу: абиотикалық жарық, температура, ылғалдылық.
  Ынтымақтастыру, жағымды көңіл күйге ендіру, сабаққа бағыттау. Оқушыларды бақылайды, топқа бөлу үшін абиотикалық факторлар алынады. Барлық оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады. Түрлі түсті қағаз.
7 мин Үй тапсырмасы. Ашық сұрақ.
Жеке оқушы.
Ыстық орындық.
Үй тапсырмасын таныстыру, тақырыпты қалай меңгергенін анықтау. Сұрақтардың дұрыс қойылуын бақылайды, бағыт береді. Ыстық орындыққа әр оқушы отырып сұрақтарға жауап береді. Үлестірме қағаздар.
3 мин 2. Негізгі бөлім.
Білу, түсіну.
1. Экология дегеніміз не?

2. Экологиялық фактор неше топқа жіктеледі?

3. Экологияның негізгі міндеттері қандай?
Тақырыпты ашу мақсатында Видеороликті көрсетіп сұрақ қояды.
Бақылайды.
Видеороликті оқушылар көре отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, білімін жинақтайды.
 
13 мин 3. Қолдану. Топтық жұмыс «Жұптық әңгіме» әдісі.
1.топ. Экология.
2.топ. Экологиялық факторлар.
3.топ Қорытынды.
Экология , оның міндеттерін білу.

Жаңа материалды талқылап, толық меңгеру.

Жауапкершілігін арттыру.
Бақылайды, сұрақ қояды, бағыт береді ойларын тыңдайды. Оқушы топта ішінен оқиды, білімін жинақтайды, дәптерге жазады.

Жұптық
бір-біріне сұхбаттайды,
топпен бөліседі,
талқылайды өмірмен байланыстырады.
АКТ пайдалану.
9 мин Талдау.


Формативті бағалау.
Мәтін мазмұнының өзекті мәселелері туралы көзқарастарын суреттеп, кестелер, слайдтар арқылы қорғау. Тақырыпты толық меңгеру.
Шығармашылық ой қозғау.
Талқылауды тыңдау, өзектісін шығаруға бағыттау, сұрақтарға берілген жауапты бақылау. Өз ойларын толық жеткізу.

Әділ бағалауға дағдылану, топтар бір-бірін бағалайды.

Топтар бір-бірін бағалайды, сематикалық карта, «2 жұлдыз 1 тілек» ойыны.

Оқулық дәптер. Көрсетілім.


Bilimland
https://bilimland.kz/kk#lesson=12909

2 бет

5 мин 4. Қорытындылау.

Жинақтау.





Формативті бағалау.
Сұрақтар.

тест https://bilimland.kz/kk#lesson=12911
8, 9, 10, 11 бет.

Бір-бірін бағалайды.
Рефлексия.

«Кері байланыс».

Оқушылардың алған білімдерін жинақтау.


Тақырыпты қай деңгейде меңгергенін білу.
Тест тапсырмалар береді.

«Кері байланыс» тақтаға ілінеді.

1. Барлығы түсінікті.

2. Жартылай түсінікті.

3. Түсінген жоқпын.
Берілген тест тапсырмасын дәптерлеріне орындайды.
Өткен тақырып бойынша өз ойларын білдіреді.
1. Барлығы түсінікті.
2. Жартылай түсінікті.
3. Түсінген жоқпын.
Стикерге өз ойын жазады.
Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді.
Оқулық дәптер.
3 мин 5. Бағалау. Қорытынды баға. Оқушылардың білім деңгейін бақылау. Бақылайды, бағалайды. Өздерін бағалауы, топты бағалау.  
2 мин 6. Үйге тапсырма. Экология, оның міндеттері. Экологиялық факторлар Тақырыпты оқу,277- бет. Тақырыпқа байланысты қосымша мәлімет жазу. Білімдерін толықтырып, іздену. Үй тапсырмасына түсінік береді. Күнделікке тапсырманы жазады.  
Қате туралы хабарландыру