Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары

Дәрменова Жанат Клишбековна
Маңғыстау облысы, Шетпе селосы, Шетпе лицейі
3339
Физика
Тақырыбы:
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары

 

Жалпы мақсаты

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары жайлы мағлұмат беру.

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.

Топта бағалауға баулу.

Күтілетін нәтиже

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары жайлы мағлұмат алады.

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді.

Топта бағалай алатын болады.

Негізгі идеялар

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 1

 

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 3   Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары -2

Тапсырмалар

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы».

 

Сабақтың барысы

 

І. Ұйымдастыру

(2 минут)

 

1. Сәлемдесу.

2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

3. Түгелдеу.

4. Топқа бөлу (мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді).

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Тест жұмысы

(Тестировщикпен жұмыс)

 

1. Массасы 5 т денеге әрекет ететін ауырлық күші қандай?

А) ≈50кН

Ә) ≈70кН

Б)≈100 кН

 

2. Қысымның формуласы.

А) p=m/V 

Ә) v=st 

Б) p=F/S

 

4. Қысымның өлшем бірлігі қандай?

А) ньютон

Ә) паскаль

Б) метр

 

5. Атмосфералық қысымды өлшеген ғалым кім?

А) Торричели

Ә)Паскаль

Б) Ньютон

 

1. Дененің көлемі.

2. Қалыпты атмосфералық қысым.

3. Барометр дегеніміз не?

4. Сұйықтар мен газдардағы қысым?

 

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар

1. «Тас пен кеменің суға батуы, мұздардың су бетінде қалқуы, не батуы».

2. Архимед жайында не білесіңдер?

3. Архимед еңбектері жайында не білесіңдер?

 

Жаңа тақырып

Видеоролик:

Bilimland

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/fizika-negizi/qysym/lesson/arximed-kushi

 

Топ болып талқылайды. Постер қорғайды.

1-топқа

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 4

2-топқа

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 5

3-топқа

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 6

 

ІҮ. Топтық жұмыс

(15 минут)

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/fizika-negizi/qysym/lesson/arximed-kushi парақшасы бойынша әр топқа берілген тапсырмаларды орындайды.   

Сонымен қатар берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.   

 

Бақылаушының бағалау парағы

 

Бағалау өлшемдері

Оқушылардың аты-жөні жазылады

 

 

 

 

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу

 

 

 

 

2

Міндетін атқару

 

 

 

 

3

Топтық жұмысқа атсалысуы

 

 

 

 

 

Зертханалық жұмыс.   

 

https://bilimland.kz/kk/courses/simulation/fizika/lesson/arximed-zangy

 

Әр топ жеке орындайды.

VІ. Жеке  жұмыс

«Блум таксономиясы»

(13 минут)

 

 

1

Білу

Архимед күші  дегеніміз не?

 

 

2

Түсіну

Архимед күші  мен дененің жүзу шарттарының байтанысын түсіндір?

 

 

3

Қолдану

Дененің жүзу шарттарының кеменің жүзуіне қатысы қанша?

 

 

4

Талдау

Архимед күші мен ауырлық күшін  салыстыр?

 

 

5

Жинақтау

29-ж. №2

 

6

Бағалау

Архимед күшін  білу біздің күнделікті тұрмыста  маңызы қандай?

 

 

 

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. 

 

Кері байланыс, өзін-өзі бағалау

(не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.)

Балалар кері байланыстарын тақтада көрсетілген түстерге жабыстырады.

Қызыл: Түсінігім аз болды, тағы да қайталауды қажет етемін.

Сары: Жақсы меңгердім, толықтыруды қажет етемін.

Жасыл: Білемін, толықтай қолдана аламын.

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 7

 

Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары - 8

Келесі слайд бетінен бағалары шығады.

Қызыл – 3   Сары – 4   Жасыл – 5

 

Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. 

Кейінгі тапсырмалар

29-ж. №5

Кейінгі оқу

§55-55. Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары.

 

Қате туралы хабарландыру