Электр тогының қуатына байланысты есептерді талдау және шешу

Сейдаз Талғат Мұратұлы
Алматы қаласы, Ш. Смағұл атындағы Алматы облыстық мамандандырылған физика-математикалық орта мектеп-интернаты
1264
Физика
Тақырыбы:
Электр тогының қуатына байланысты есептерді талдау және шешу

 

Оқу мақсаты

8.5.3.1 Электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауына байланысты берілген есептерді талдау және шешу.

Сабақтың мақсаты

20 минутта берілген 3 есепті 12 білім алушының ішінде ең кем дегенде 9 білім алушы дұрыс орындай алуы керек.

Бұған дейін алынған білім

Ток күшін, кедергіні біледі және есептер шығара алады!

Қолданылатын 

әдіс-тәсілдер

1. Топтық және жұптық жұмыс

2. Интерактивті оқыту (www.bilimland.kz)

3. «Миға шабуыл»

4. «Джигсо әдісі»

5. «Айнымалы бекет»

Жоспарланған уақыт

40 минут

Сабақ кезеңдері

уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

   Ұйымдастыру

 

3 минут

1. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызамын.

2. Қазақстан, Ресей, Ұлыбритания мемлекеттерінің тулары арқылы топқа бөлемін.

3. Топ ережелерінің сақталуын сұраймын.

4. Бағалау парақтарын таратамын.

Қазақстан, Ресей, Ұлыбритания мемлекеттерінің тулары арқылы 3 топқа бөлінеді

Сабақтың басталуы

(Проблеманы айқындау)

 

9 минут

«Интерактивті оқыту»

Үш тілде электр тізбегіне өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау тақырыбына байланысты бейне баян көрсетіледі және сұрақтар қойылады.

І-топ. https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/ehlektr-tizbegindegi-otkizgishter

лого сейдаз

Электр тізбегіндегі өткізгіштер.

Тізбектей және параллель жалғау.

Резисторларды параллель жалғау дегеніміз – резисторларды бір-біріне параллель етіп бір кернеу көзіне жалғауды айтады. Әр резистор арқылы өтетін ток күші бір-бірінен өзгеше болып келеді және жалпы ток күші әр өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең. 

Өткізгіштерді бір сызықтың бойымен бір-біріне жалғау тізбектей жалғау деп аталады. Тізбектеп жалғағанда әрбір резистордағы ток күші бірдей, ал жалпы кернеу жеке резистордағы кернеулердің қосындысына тең.

ІІ-топ.

  https://bilimland.kz/ru/courses/physics-ru/ehlektrodinamika/postoyannyj-ehlektricheskij-tok/lesson/provodniki-v-ehlektricheskoi-czepi

Это способ соединения резисторов в одну линию вдоль одного проводника. Сила тока в каждом резисторе одинаковая, а полное напряжение равно сумме напряжений на каждом резисторе.

ІІІ-топ.

https://bilimland.kz/en/courses/physics-en/electrodynamics/electric-current/lesson/series-and-parallel-circuits

Series and parallel circuits

This is a method of connecting resistors in one line along one conductor. The current across every resistor is the same, and the total voltage is equal to the sum of voltages across the particular resistors.

The parallel connection of resistors involves connecting the resistors parallel to one another in such a way that all the resistors are connected to the same source of voltage. The current across each resistor is different and the total current is equal to the sum of the current in particular conductors.

Үш тілде

1-топ.  Қазақша

2-топ.  Орысша

3-топ. Ағылшынша

Бейнебаянды көреді және сол бойынша топ ішінде талқылау жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

«Миға шабуыл»

 

Әр топ сыни тұрғыдан ойлауды дамыта отырып,  сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

«Джигсо әдісі» арқылы топтарға тарап, бейне баяннан алған түсініктерін және формулаларды басқа топтағы оқушыларға түсіндіріп береді.

Сабақтың ортасы

(Проблеманы шешу)

 

20 минут

І топ. Диаграммада көрсетілген нүктелердегі кернеуді ток күшін және кедергіні есептеңіз. Батареяның ішкі кедергісі нөлге тең деп есептеңіз.

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/ehlektr-tizbegindegi-otkizgishter

Bilimland ресурстарының Виртуалды лабораториясын пайдаланып есептерді тексеру және тізбектерді құру:

https://bilimland.kz/kk/courses/simulation/fizika/lesson/tizbek-qurudy-ujrenu-zhane-ony-zertteu

ІІ топ. Рассчитайте сопротивления в схемах. Выберите их из представленных и вставьте на соответствующие места.

https://bilimland.kz/ru/courses/physics-ru/ehlektrodinamika/postoyannyj-ehlektricheskij-tok/lesson/provodniki-v-ehlektricheskoi-czepi

Bilimland ресурстарының Виртуалды лабораториясын пайдаланып есептерді тексеру және тізбектерді құру:

https://bilimland.kz/ru/courses/simulyaczii/fizika/lesson/postroit-czep

ІІІ топ. Calculate the resistance, the voltage and the current at the specific points in the diagram

https://bilimland.kz/en/courses/physics-en/electrodynamics/electric-current/lesson/series-and-parallel-circuits

Bilimland ресурстарының Виртуалды лабораториясын пайдаланып есептерді тексеру және тізбектерді құру:

https://bilimland.kz/en/courses/simulations/physics/lesson/circuit-construction-kit-dc

Негізгі шаралар ретінде сабақ барысында білім алушылар келесілерді жүзеге асыра алады. Сабақ мақсаттарына қатысты білімдері мен дағдыларын дамытады.

Түрлі техниканы қолданады.

Бұрыннан бар білімдері мен дағдыларын қолданады. Тұжырымдамаларды зерттейді.

Проблемаларды шешеді.

 

Жұптық жұмыс.

 

Топтық жұмыс.

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы есептерді шығарады.

Виртуалды лабораторияны пайдаланып тізбектей және параллель жалғап көрсетеді.

Сергіту сәті

2 минут

1-топ. «БІЗДІҢ»

2-топ. «СЫНЫП»

3-топ. «КЕРЕМЕТ»

деген сөз шығады және әр топ шыққан сөздерін хормен айтады

Топқа бөлінген қағаздарының артында жасырылған сөзді (мозаика) құрастырады.

Сабақтың соңы

(Проблеманы қортындылау)

7 минут

www.bilimland.kz сайтының www.iTest.kz ресурсын пайдалану арқылы сабақты қорытындылау. Бұл жерде iTest ресурсының физика пәнінен тұрақты токқа байланысты сұрақтар алынып https://getkahoot.com/ сайтына орналастырылады. Сол арқылы оқушыларға тест беріледі. Ұялы телефон арқылы жауап беріледі.

сейдаз 1

«Жеке жұмыс»

Оқушылар ұялы телефон арқылы kahoot.it сайтында тест тапсырмаларын орындайды.

Бағалау

 

3 минут

 

 

 

 

Екі жұлдыз, бір ұсыныс!

сейдаз 2

Бүгінгі сабақ жайлы алған білімдерін қызыл құмыраға, ал сабақ жайлы ұсыныстарын көк құмыраға салады.

Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді.

Өз жұмысы мен өзгелердің жұмысын бағалай алады.

Үйге тапсырма

1 минут

Эссе жазу. «Энергия – тіршілік көзі».

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/ehlektr-tizbegindegi-otkizgishter

https://bilimland.kz/ru/courses/physics-ru/ehlektrodinamika/postoyannyj-ehlektricheskij-tok/lesson/provodniki-v-ehlektricheskoi-czepi

https://bilimland.kz/en/courses/physics-en/electrodynamics/electric-current/lesson/series-and-parallel-circuits

Үйге тапсырма алады.

Эссе жазу.

https://bilimland.kz/ сайтындағы жаттығуларды орындау.

Мұғалімнің бүгінгі сабаққа қорытынды бағалауы.

Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?

1:

 

2:

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?

1:

 

2:

Мен сынып пен жекелеген білім алушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?

 

 

сейдаз 3

сейдаз 4 таблица

сейдаз 5 таблицасейдаз 5 таблица

Қате туралы хабарландыру