Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы

Джакенова Айсұлу
Астана қаласы №56 мектеп-лицейі
6594
Физика
Тақырыбы:
Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы

 

Оқу мақсаттар

Smart

Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы түсініктерін дамытады. Джоуль-Ленц заңы туралы білімдерін кеңейтеді. Джоуль-Ленц заңын күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді. Оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін түрлі тапсырмалар беру арқылы дамыту.

Оқудан күтілетін нәтижелер

(Табыс критерийлері)

Барлық оқушылар:

Электр тогының қуаты мен жұмысының мағынасын біледі. Тапсырмалар орындай отырып электр тогының қуатын, жұмысын шығын энергияны есептей алады. Тапсырмаларды орындау кезінде ережелерді заңдылықтарды дұрыс пайдалана алады.

Көпшілік оқушылар:

Тапсырмалар орындай отырып электр тогының қуатын, жұмысын, шығын энергияны есептей алады. Тапсырмаларды орындау кезінде ережелерді заңдылықтарды дұрыс пайдалана алады. Джоуль-Ленц заңын пайдаланып заңын күнделікті өмірдегі және өндірістердегі құрылғылармен жұмыс жасауда қолдануға болатынын ұғып, талдау жұмыстарын жасайды.

Жекеленген оқушылар:

Токтың жұмысының қуатының формуласын біледі. Жетелеумен тапсырмаларды орындайды. Топта белсенділік таныта алмайды. Қосымша берілген тапсырмаларды көмек көрсету арқылы орындайды.

Қолданылған модульдер

АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту. Білім беру мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдер. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру. Білім беруді басқару және көшбасшылық.

Қолданылған ресурстар

Bilimland.kz сайтының материалдары.

 САБАҚ  БАРЫСЫ

Уақыты

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеттері

Оқушылардың іс-әрекеттері

Оқудың тиімді дағдылары

Бағалау

 

1 секунд

 

I. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.

Топты сабаққа жұмылдыру, топқа бөлу «молекула» ойыны арқылы.

Оқушыларды топқа бөлу. Бүгінгі күнге сәттілік тілеу.

Оқушылар 3 топқа біріктіріледі.

Ізеттілік, құрмет көрсету. Бірлесіп жұмыс жасау өзара әрекеттестікке түсу арқылы үйрену.

Мұғалім мадақтауы.

5 минут

ІІ. БІЛІМДІ ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ.

 

Үй жұмысын тексеру

1. Кедергісі 50 Ом электр шамына кедергісі 12 Ом резистор тізбектей жалғанған. Осы тізбектің сызбасын сызып, олардың қорытқы кедергісін анықта.

2. Әрқайсысының кедергісі 25 Ом екі шам мен кедергісі 62 Ом реостат тізбектей жалғанған. Реостатың кедергісін анықта.

Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы - 1

Сұрақтардың жауаптарын талқылау, жұмыстарды бағалау. ойланады, топта талдайды, спикер сөйлейді.

Ойланады, ізденеді, есептеулер жүргізеді.

 

Бірін-бірі бағалау.

1 минут

2. Миға шабуыл.

 

Слайдқа назар аудар өз пікіріңді білдір. https://bilimland.kz/kk

 

Көру, есте сақтау, ой қорыту. Түйіндеу.

Мұғалім мадақтауы.

10 минут

 

 

 

 

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

III. БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ ДАЙЫНДЫҚ КЕЗЕҢІ.

 

 

IY. БІЛІМДІ ИГЕРУ КЕЗЕҢІ.

 

Y. ТҮСІНУІН ТЕКСЕРУ КЕЗЕҢІ.

(үйренушілер мазмұнды игерді ме, жоқ па көз жеткізу, табылған проблемаларды жою)

 

 

Оқулықпен жұмыс.

Теорияны меңгеру кезеңі барлық топ мүшелері оқиды.

 

«Bilimland» бейнекөрсетілім көру. https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/toktyng-zhumysy-men-quaty

 

(мұғалім оқушының түсінгеніне көз жеткізеді, топ аралайды)

Топтық жұмыс «Менің ойымша» стратегиясы топтық жұмыс.

https://bilimland.kz/kk.

І топқа 

Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы - 2

ІІ топқа

Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы - 3

ІІІ топқа

Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы - 4

Оқушылар жаңа тақырыпты ашады.

 

Оқушылар тыңдайды.

 

 

Топта талқылайды.

 

 

 

Зерттеушілік, ізденушілік, топтық, сұрақ-жауап, пікірталас, баяндау,

т.б.

 

 

Ойлану, тұжырым жасау.

 

 

Оқылым дағдысы, тыңдалым дағдысы.

 

Интерпретация жасау.

 

Жинақтау, тұжырымдау.

Топтардың өзара бағалауы.

 

 

Мұғалім модерациясы.

 

 

 

 

Критерийлер

арқылы өзара бағалау.

10 минут

 

 

YI. САБАҚТЫ БЕКІТУ КЕЗЕҢІ.

(Дарынды және талантты балаларды оқытуға қолдау көрсету)

Жұптық тапсырма:

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/turaqty-ehlektr-togy/lesson/toktyng-zhumysy-men-quaty сайтынан тапсырмалар орындау.

Жұпта бірлесіп, есепті шығарады. Жұбының жауабын тексереді, өзінің жауабымен салыстырады.

Сыни ойлау дағдысы.

 

Интерпретация жасау.

Әр оқушы критерийлер арқылы өздеріне балл қояды.

3 минут

 

 

 

 

 

ҮІІ. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ КЕЗЕҢІ.

«Кім жылдам» стратегиясы.

http://itest.kz/fizika

 

Тест тапсырмасын орындайды.

Сыни тұрғыдан ойлау.

Шығармашылық ойлау.

 

Тыңдау, бағалау, өзара бағалау арқылы үйрену.

Жинақтау, тұжырымдау.

Әр оқушы тест нәтижесі бойынша бағаланады.

1 минут

ҮІІ. БАҒАЛАУ.

ҮІІ. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА.

§ 45. 21-жаттығу (1-5)

«Үйде электр энергиясын үнемдеу жолдары» жоба.

Кері байланыс жүргізу.

Критерийлер арқылы бағалау парақшасына өз білімдерін бағалайды.

Өзін бағалау.

Суммативті, формативті бағалау.

 

Қате туралы хабарландыру