Ақпарат мазмұны, түрлері, қасиеттері
|
Күтілетін нәтиже: |
- Ақпарат ұғымын біледі; - Ақпараттың түрлерін жіктей алады; - Ақпарат қасиеттеріне мысал келтіре алады. |
||||
|
Негізгі дереккөздер: |
Оқулық «Информатика», 5 сынып, www.bilimland.kz порталы, стикер, слайд, кесте. |
||||
|
Сабақ кезеңдері және тапсырмалар түрі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. «Өзіңізге тілегенді, өзгелерге тілеңіз». (оқушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің қолын алып, жұптасына тілегін айту керек) Жұпқа бөлу. (есімдерінің әрпі бойынша ретке тұру) |
Оқушыларға сәттілік тілеу. |
Оқушылар өз жұптарына сәттілік тілейді. Жұпқа бөлінеді. |
Формативті. |
||
|
Үй тапсырмасы. «Өзіңді тексер» тапсырмасы. |
Үй тапсырмасының дұрыс орындалғандығын қадағалайды. |
Оқушылар жұпқа бөлініп дәптерлерін ауыстырады және тапсырманы тексереді. |
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. |
||
|
Қызығушылықты ояту. |
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-uhymy видеоролик көру.
|
Оқушы видеоролик көреді, жаңа ақпарат қабылдайды. |
Формативті. |
||
|
Мағынаны тану. - Ақпаратты біз қандай нысандардан аламыз? - Ақпаратты неше топқа жіктеуге болады? |
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri Ақпарат қабылдауға мысал келтіреді. |
Өз ойларын ортаға салады. |
Формативті. |
||
|
Тапсырма орындау. https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri жаттығуларын орындау. 2 тапсырма: кесте толтыру. |
Тақтаға ақпарат түрлерін бөліп жазуға тапсырма көрсету. |
Тапсырманы орындайды. |
|
||
|
Кері байланыс. Сабақтан алған әсерімен бөліседі. - Менде бәрі тамаша мен бәрін де түсіндім. - Мен кейбір нәрселерді түсінбей қалдым. - Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім. |
Стикер таратып беру. |
Бүгінгі сабақтан алған әсері туралы ой бөліседі. |
|
||
|
Үй жұмысы |
§ 2, «Өзіңді тексер», бақылау сұрақтары 7-кестені толтыру. |
Күнделікке жазып алады. |
|
||
|
Бағалау |
Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау. |
|
Формативті. |
||
Қосымша 1
Кестені толтырыңыз:
жұмсақ, тәтті, айқай, қызыл, ащы, тікенек, жай дыбыс, қатты, қышқыл, жұпар иісті, ақ-ала.
|
Есту арқылы |
Көретін ақпарат |
Дәм сезу арқылы |
Иіскеу арқылы |
Сезу арқылы |
|
|
