Есептеу эксперименті

Байшағұлова Бақытгүл
Қостанай облысы, Арқалық қаласы, Ш. Уәлиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектеп
2636
Информатика
Тақырыбы:
Есептеу эксперименті

WORD Жүктеу PDF Жүктеу
 
Сілтеме Power Point тапсырылымы,
Bilimland
www.BilimLand.kz.
Жалпы мақсаты Оқушыларды есептеу экспериментімен таныстыру.
Оқушылардың қоршаған ортадағы модель түрлерін анықтай білу қабілеттері дамыту.
Топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастыққа жұмыс істеуге баулу.
Міндеттері 1. Жаңа тақырыпты түсіну деңгейін анықтау;
2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау;
3. Диалогтік оқыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;
4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері 1. Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері Жаңа сабақ. Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, электрондық оқулық.
Пәнаралық байланыс Бейнелеу өнері, математика, география, физика, ағылшын тілі.
Тапсырмалар Тест, карточкалар, кумулятивтік әнгіме.
Күтілетін нәтижелер Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады.
Алған білімдерін өмірде, қалай қолдану керектігін, оны пайдаланудың мүмкіндіктерін тудыру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
 
Кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру
3 минут
Амандасу.
3 топқа бөлу.
Қауіпсіздік ережесін қайталау.
Оқушылар смайлик құрастыру арқылы топқа бөлінеді.   Сурет.
Үй тапсырмасын тексеру
3 минут
9 сынып. Электрондық оқулық арқылы үй тапсырмасы тест арқылы тексеріледі. Оқушылар жауаптарын пайыз арқылы бағалайды. Формативті бағалау. Дербес компьютер (электрондық оқулық).
Жаңа сабақ
1. Ой қозғау
5 минут
«Есептеу эксперименті». Оқушылар назарын интербелсенді тақтаға аудару.
bilimland.kz арқылы мағлұматтар алу.
https://bilimland.kz/kk/content/lesson/16469-esepteu_tazhiribesi бейне көрсетілім арқылы мағлұматтар алады.
Есептеу эксперименті - 1
Формативті бағалау. Интербелсенді тақта, слайд.
Деңгейлік тапсырма орындау
Топпен жұмыс
7 минут
Оқушыларға тапсырма таратады. Оқушылар өзара мәтінді оқу барысында сұхбаттасады.
Есептеу эксперименті - 2
Формативті бағалау. Карточкаға жауап жазады.
Сергіту сәті
2 минут
«Сергіту» қимыл арқылы көрсету. Қимылдар арқылы бойларын сергіту.   Бейнежазба.
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
20 минут
Карточкадағы есептер шығару арқылы. Компьютерде жұмыс істеу. Есептеу эксперименті - 3 Формативті бағалау. Тапсырма жазылған парақшалар.
Бағалау Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау. Бағалау парақшаларын толтырып, топ басшылары бағалайды. Формативті бағалау. Смайликтер. Парақшалар. Оқушылар бір-бірін бағалайды, сабаққа бір-бірінің қосылған үлесі туралы айтады да, бір-біріне, мұғалімге алғыс айтады.
Үйге тапсырма 288 бет, §2 оқу. Өзі қалаған бір есепті шығару. Оқушылар үй тапсырмасын жазу. Есептеу эксперименті - 4
Кері байланыс Оқушыларға парақшалар үлестіру. Бүгін мен ............ білдім. .......... қызықты болды. ....................... қиын болды. Мен ............... үйрендім.
Мен тапсырмаларды ..................... орындадым. .......... орындап көремін.
......... мені таң қалдырды.
Өмір үшін сабақ маған .......... берді .......... мен орындай алдым.
Енді мен ............істей аламын.
 

Бағалау парағы

Аты- жөні Үй тапсырмасы тест (балл %) Сабаққа белсенділігі Практикалық жұмыс Қорытынды
         
         
         
         

Бүгін мен ............ білдім. .......... қызықты болды. ....................... қиын болды.
Мен ............... үйрендім.
Мен тапсырмаларды ..................... орындадым. .......... орындап көремін.
......... мені таң қалдырды.
Өмір үшін сабақ маған .......... берді .......... мен орындай алдым.
Енді мен ............істей аламын.
Деңгейлік тапсырма орындау. Топпен жұмыс. Интербелсенді тақтада тексеру.
A
Есептеу эксперименті - 5

B
Есептеу эксперименті - 6

C
Есептеу эксперименті - 7


Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.
Есептеу эксперименті - 8 Program Figurka;
uses GraphABC;
begin
SetWindowSize(500, 500); //задаем размер графического окна
SetPenWidth(3); //устанавливаем стиль пера
SetBrushColor(clFuchsia); //устанавливаем цвет кисти
Circle(225,160,50); //рисуем окружность
Line(225,160,225,180); //рисуем линии
Line( 210,190,240,190);
Line( 225,210,225,250);
Line( 100,100,200,260);
Line( 200,260,400,260);
Line( 210,350,200,480);
Line(240,350,250,480);
Rectangle(200,230,250,350); //рисуем прямоугольник
SetBrushColor(clLime);
FillRect(0, 480,500,500); //рисуем закрашенный прямоугольник
SetBrushColor(clWhite);
Circle(205,150,10);
Circle(245,150,10);
end.

Есептеу эксперименті - 9 Program Domik;
uses Graphabc; //подключение модуля GraphABC
begin
SetWindowWidth(800); //ширина окна программы
SetWindowHeight(600); //высота окна программы
SetPenWidth(3); //толщина пера
SetFontSize(18); //размер шрифта
SetFontColor(clRed); //цвет шрифта
SetFontStyle(fsBold); //жирный стиль шрифта
TextOut(100,100,'Домик'); //текст
Rectangle(200, 300, 600,600); //дом
Circle(400,225, 40); //круг
SetBrushColor(clAqua); //цвет заливки окна
FillRect(300, 400,500,500); //процедура заливки окна
rectangle(300,400,500,500); //окно
Line(400,400,400,500); // окно
Line(300,450,500,450); //окно
Line(200,300,400,150); //крыша
Line(400,150,600,300); //крыша
Line(480,210,480,160); //труба
Line(480,160,520,160); //труба
Line(520,160,520,240); //труба
end.

Есептеу эксперименті - 10 Program domik_2;
uses GraphABC;
var i: integer;
st:string;
begin
SetWindowSize(500, 500);
SetPenWidth(2); {Коричневая стена}
SetBrushColor(clBrown);
FillRect(100,50,150,100);
SetPenColor(clBrown); {Крыша желтого цвета}
Line(125,25,80,75);
Line(125,25,170,75);
FloodFill(125, 30,clYellow);
SetPenColor(clGreen); {Крона дерева}
SetBrushColor(clGreen);
Ellipse(100,150,150,200);
SetBrushColor(clBrown); {ствол дерева}
FillRect(120,200,130,230);
end.
Қате туралы хабарландыру