Сызықтық алгоримді программалау

Нурболатова Гулжаннат Каракойшиевна
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, Баянды ауылы, №3 ЖББОМ
921
Жаңашыл мұғалім-2019
Информатика
Тақырыбы:
Сызықтық алгоримді программалау

Сабақтың тақырыбы

Сызықтық алгоримді программалау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу

7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу

Сабақтың мақсаты

 С++ бағдарламасымен танысу және программа құру

Бағалау критерийі

Білу және түсіну:

Сызықтық алгоритмнің ережесін біледі. С++ программалау тілінің пайда болу тарихын біледі. Тілдік алфавитінің құрамын біледі.

Қолдану:

Математикалық амалдар мен математикалық функцияларды С++ бағдарламалау тілінде жазылуын біледу. С++ ортасында қарапайым программа құра алады.

Талдау:

С++ бағдарламалау тілінде құрылған программалардың қателерін тауып, талдай алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Алгоритм-алгоритм- algorithm

Программа – Программа – Program

С++ - С++ - С++

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

Қарым-қатынас жасау қабілеті.

Пәнаралық байланыс

Математика, ағылшын тілі

Алдыңғы білім

Оқушылардың өмірлік тәжірибесінен алгоритм және сызықтық алгоритм жөнінде түсінігі бар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

Сыныппен амандасу, ұйымдастыру, сынып оқушыларын үш топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлініп отырады.

1-топ. Сызықтық алгоритм

2-топ. Тармақталған алгоритм

Әр оқушының бағалау парақшасы таратылады. Көршілес отырған оқушылар бір-бірін бағалайды.

«Көпір тапсырмалары» С++ тілінің деректер типін сәйкестендіру.

Деректер типі

Мағынасы

int

Жадта алатын көлемін азайту арқылы деректер типін қысқартады

short

Жадта алатын көлемін үлкейту арқылы деректер типін ұлғайтады.

long

Деректердің бүтін типі

unsigned

Оң мәндер мен диапазонын арттырады, мұндағы теріс мәндер дипазонын мұнда деректер типінде сақталмайды.

float

Жылжымалы үтір деректер типі.

Дескриптор

- Әр дұрыс жауапқа бір ұпай

Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында әр топ өздеріне берілген сөз бөліктерін құрастырады.

«Сызықтық алгоритмді программалау»

«Кіріспесін білейік»

С++ бағдарламасының пайда болу тарихын слайд арқылы көрсету.

Жаңа тақырыпты оқушыларға өз бетімен меңгерту тапсырмалары.

«Ережені толықтыр»

1-топ

1.            ____   ____________ - мәтінде қолданылатын қарапайым белгілер жиынтығы.

2.            ____________  - алфавит әріптерінен, ықтимал комбинациялардан тұратын ережелер жиынтығы.

3.            ____________ - тілдің жеке құрылым элементтерінің мағынасын анықтайтын ережелер жинағы.

2-топ

1.            _________________ – әріптен немесе «__» сызу символдарынан басталатын латын алфавитінің әрпі, цифр және символдар тізбегі.

2.            _________________ - есепті шешу процесінде өзгеретін шама.

3.            Программалау тілінде бекітілген идентификаторлар ____________ _____ деп аталады.

3-топ

1.            С++ программалау ортасында алгоритм ____________ түрінде жазылады.

2.            ____________ программалау тілінде арнайы қызметті орындайтын бекітілген сөздер немесе символдар.

3.            ____________ команда әрекетінің орындалуын нақтылайды.

 

Математикалық функциялар мен амалдардың С++ программалау тілінде жазылуын тұсіндіретін бейнеролик көру

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/programmalau-tilinde-arifmetikalyq-sojlemderdi-zhazu-erezheleri

 «Мұғалім екі программаның орындалуын көрсетіп, түсіндіреді»

     

Сөйлемді жазу программасы                      Екі санның қосындысын табу программасы

 

Логикалық тапсырмалар блогы

«Орындай аласыңдар ма?»

Математикалық жазылу түрі

С++ тілінде жазылу түрі

1-топ. у2-7х+26

pow(у,2)-7*х+6

2-топ.

fabs (у)+ sqrt(у)- (1/2)*у

3-топ. х2+ -2

pow(х,2)+ fabs (у)-2* sqrt(у)

Оқулық, интербелсенді тақта, топқа бөлу қағазы

 

Бағалау парақшасы

 

 

Тапсырма қағаздары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып жазылған қағаз кесінділері

 

Слайд

тапсырма қағаздары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimland.kz

Информатика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы

А деңгейі. (Білу және Түсіну)

Оқушылар тестілік бағдарламадан жаңа тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/programmalau-tilinde-arifmetikalyq-sojlemderdi-zhazu-erezheleri

2-топ

Дескриптор

- Әр дұрыс жауапқа – 1 ұпай

В деңгейі

Берілген есептерді С++ тіліне аударып жазыңдар

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/tengdeuler-men-tengsizdikter/tengdeuler-zhui-eleri/lesson/eki-ai-nymalysy-bar-syzyqtyq-tengdeuler-zhui-eleri

                          1-топ                                                           2-топ

С деңгейі

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/programmalau-tilinde-arifmetikalyq-sojlemderdi-zhazu-erezheleri

 

Дескриптор

-          С++ тіліне дұрыс аударылса – 1 ұпай

-          Есептің шешімі шықса – 1 ұпай

Интелектуальды трениг блогы

Топтық жұмыс.

Екі топ берілген есепке программа құрып, шешімін шығарады

 

https://itest.kz/kz/ent/matematika/lekciya_eki_ornekting_ajyrmasynyng_kvadraty

1- топ

2-топ

Дескриптор

-          Программа құрылса – 1 ұпай

-          Шешімі табылса – 1 ұпай

Күтілетін нәтиже

Программалау тілі бізге қажет па? Оны біз қай жерде пайдаланамыз?

Оқушылар берілген сұраққа бір ауыз сөзбен жауап беріп, бүгінгі тақырыпты бағалайды.

Bilimland.kz

Информатика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimland.kz

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimland.kz

Информатика

 

 

 

 

 

Bilimland.kz

 

Сабақтың соңы

Кері байланыс

1.    Барлығы түсінікті болды

2.    Түсінбей қалған сұрақтарым бар

3.    Сабақ ұнады

4.    Сабақ ұнамады

 

Сергіту сәті. «Австралия жаңбыры»

Интербелсенді тақта

слайд

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бұл сабақта оқушыларға жеке, деңгейлік  тапсырма беріледі

 

Оқушылар топтық, жұптық, деңгейлік тапсырмаларды орындайды.   Әр тапсырманың дұрыс жауабына ұпай беріліп отырылады. Сол жинаған ұпай сандары арқылы оқушылар, топ басшысының бақылауымен өз- өздерін бағалайды.

Оқушылар компьютер алдындағы қауіпсіздік ережесін үнемі сақтайды. Сабақта сергіту жаттығулары жасалынады.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Қате туралы хабарландыру