Екі өрнектің квадраттары айырымының формуласы

Нұржігітова Гүлраушан Садырқызы
Шымкент қаласы, Ө.А.Жолдасбеков атындағы №9 лицей
2604
Алгебра
Тақырыбы:
Екі өрнектің квадраттары айырымының формуласы

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.1.10. \(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаcын біледі.

Оқушылардың көпшілігі:

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаcын қолдана алады.

Оқушылардың кейбірі:

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаcын қорытып шығарады.

Жетістік критерийлері

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаcын біледі.

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\) қысқаша көбейту формулаcын қолдана алады.

\(a^2 – b^2 = (a-b) (a+b)\)қысқаша көбейту формулаcын қорытып шығарады.

Тілдік  мақсаттар

Оқытудың пәндік мақсаттары:

– алгебралық өрнектерге тепе-тең түрлендірулерді орындай алу біліктерін қалыптастыру.

Оқытудың тілдік мақсаттары:

– қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

– ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі.

Пәндік лексика және терминология:

– қысқаша көбейту формулары;

– екі өрнектің квадраттарының айырмасы.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы ...-ге тең.

Құндылықтарды дарыту

 

  Кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы «Мәңгілік ел» «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «құрмет», «ынтымақтастық», «еңбек пен шығармашылық», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» сияқты білім берудің басты құндылықтарын оқушыларға дарыту.

Пәнаралық байланыстар

  Информатика, геометрия, ағылшын тілі.

АКТ-ны қолдану дағдылары

 PowerPoint,Activ-Studio, ғаламтор желісі: http://www.Bilimland.kz

http://school-assistant.ru/?predmet=algebra&theme=raznost_kvadratov

http://www.terrawolves.com/ourpages/auto/2014/8/28/51771581/Alg%202%20G%20Making%20Practice%20Fun%20Booklet%20from%20Alg%201%20Addison%20W.pdf

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, топқа бөлу.

«Мозаика» әдісі. Әрбір оқушы суреттерді құрастырып, шыққан суреттер бойынша төрт топқа бөлініп, тиісті орнына отырады.

1-топ: Bilimland.kz.

2-топ: iTest.kz.

3-топ: iMektep.kz.

4-топ: Twig.kz.

Өткен сабақты пысықтау және ширату.

Сергіту сәті: «Рационал өрнек». Сілтеме https://bilimland.kz/kk/courses/simulation/matematika/lesson/raczional-ornekter

рационал 

«Білім туннелі» әдісі оқушылар топ бойынша қарама-қарсы тұрып, өткен тақырып бойынша бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

1. Санды өрнек дегеніміз не?

2. Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?

2. Алгебралық өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?

3. Дәреже дегеніміз не?

4. 10000 дәрежесі неге тең?

5. Бірмүше дегеніміз не?

6. Көпмүше дегеніміз не?

7. Көпмүшені стандарт түрге келтіруді қалай түсінесіңдер?

8. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің қандай тәсілдері бар?

«Мозаика»  әдісі

білімленд айтест Аймектеп

 Жасыл, қызыл, күлгін, көк кеспелерден фотосурет жинау.

http://www.Bilimland.kz

Топ бойынша жоғары деңгейге жеткен үздік болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Білім туннелі» әдісі арқылы теориялық білімін пысықтаймыз.

Сабақтың ортасы

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

Жаңа сабақ

а-b екі мүшесінің а+b екімүшесіне көбейтіндісін қарастырайық. Ол үшін көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін қолданамыз. (a-b)(a+b)=a2+ab-ab+b2 =a2-b2 Енді осы көбейтіндінің геометриялық мағанасын түсіндірейік.

Суретте көрсетілгендей қабырғасы а болатын квадраттан (ауданы), қабырғасы b болатын квадратты (ауданы ) қиып алып тастайық, сонда қалған фигураның ауданын табуын сұраймын:

фигура

Енді қалған фигураны қиып, қабырғалары  және  болатын тік төртбұрыш құрастыруды ұсынамын.тіктөртбұрыш

 

Осы тіктөртбұрыштың ауданын \((a-b) (a+b)\) табайық. \(S = (a-b) (a+b) = a^2 – b^2 \)

Қорытындыны оқушылар өздері жасайды. 

формула

 

1-тапсырма. https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/algebralyq-ornekterdi-turlendiru/qysqasha-kobei-tu-formulalary/lesson/eki-ornekting-kvadrattarynyng-ai-yrmasy орындауды ұсынамын.

1 жаттығу

теңдік

Қатемен жұмыс. Бейне тыңдалымға назарларын аударамын.

нуржигитова

Оқушыларға формулаларды қолдану дағдыларын дамыту тапсырмалар мен үлестірмелерді ұсынамын.

1-топ: BilimLand.kz  №1  10- 3=

2-топ: iTest.kz  №2  7- 2=

3-топ: iMektep.kz  №3  8- 3=

4-топ: Twig.kz  №4  9- 4=

Екі өрнектің квадраттары айырымының геометриялық мағанасын түсіндір.

Оқушылармен келесі тапсырманың шешімін қарастыруға болады. Мысалы: Егер \(a+b = 12\) және  \(a = b + 5\)белгілі болса, онда  \(a^2 – b^2 \) өрнегінің мәнін табыңдар.

Оқушылардың формулаларды ауызша айту арқылы жазуға және керісінше формулаларды жазылуы бойынша айтып үйренуіне назар аударамын.

«Кім тез табады?» ойыны

1 өрнек

 

2 өрнек

 

Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына  көбейту

Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу

в

 

 

 

 

0,3

 

 

ав

6

 

 

а

в

 

 

 

Дескриптор: 

Білім алушы

– Екі өрнектің айырымын қосындысына көбейтуді жазатын формуланы біледі.

– Екі өрнектің квадраттарының айырмасынының кері формуласын қолдана алады.

 

Оқулықпен жұмыс

44.1. Көбейтудi орындаңдар:1) (х + у)(х у);

44.2  Амалдарды орындаңдар: 1) (х + 5)(х – 5);

44.3  Көбейткіштерге жіктеңдер:1) (а2-49);

Интербелсенді тақта https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/algebralyq-ornekterdi-turlendiru/qysqasha-kobei-tu-formulalary/lesson/eki-ornekting-kvadrattarynyng-ai-yrmasy

 

abuehf

39 сек

 

 

https://itest.kz/kz/lekciya_eki_

rnekting_ajyrmasy_men_

qosyndysynyng_kobejtindisi

конспект

конспект

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер қорғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Кім тез табады?» ойыны

 

Алгебра, 7-сынып, Алматы, «Мектеп», 2017 ж.

Авторлары:

А.Е. Әбiлқасымова,

В.А. Смирнов,

Т.П. Кучер,

В.Е. Корчевский,

З.Ә. Жұмағұлова,

Е.А. Тұяқов

Сабақтың соңы

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

Сілтеме https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=670230073

 Нуржигитова Г

Үйге тапсырма http://www.terrawolves.com/ourpages/auto/2014/8/28/51771581/Alg%202

%20G%20Making%20Practice%20Fun%20Booklet%20from%20Alg%201%20Addison%20W.pdf

 БББ

«БББ» кестесі арқылы кері байланыс аламын

Білемін

Білгім келеді

Білдім

 

 

 

 

 

 

https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=167413342#

 

 

 

 

Шытырман жаттығулар жинағы

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген іс-әрекетті жүзеге асыруда саралап оқытудың "Проблемалық оқыту" қағидасы қолданылады, ол – алгебралық формулалар мен олардың геометриялық интерпретациясын байланыстыруға мүмкіндік береді.

 

1. Оқушыларға формулаларды қолдану дағдыларын дамытуға арналған тапсырмалар мен үлестірмелер ұсынамын;

2. Өзара тексеру жұппен және топпен жүргізіледі;

3. Постер қорғау, тест тапсырмалары және қызықты шытырман есептер беріледі;

4. Қалыптастырушы бағалау.

1. АКТ-ны  қолданудағы  техника қауіпсіздігі;

2. Топтық қозғалыс кезеңіндегі өмір қауіпсіздік негіздері.

Сабақ бойынша рефлексия

 

 

Блум таксономиясы  негізінде

 

SMART бойынша жүйеленген.

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Specific – арнайы, нақты;

Measurable – өлшеуге болатын, шектеулі талап етушілік;

Attainable – қолжетімділік;

Realistic – шындыққа сай, қысқа да нұсқа берілуі;

Timed – белгілі бір уақыт арлығымен шектелген деген ұғымдарды білдіреді.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Қате туралы хабарландыру