Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері

Каймуханов Асыл Кайрбекович
Алматы облысы, Ақсу ауданы, Барлыбек Сырттанов ауылы, «Ғани Мұратбаев атындағы ЖББОМ» КММ
546
Алгебра
Тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

·         Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде логарифмнің негізгі қасиеттерін, бірдей негізге келтіру, алмастыру әдісін қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі логарифмдік теңдеу мен теңсіздіктерді шешуде потенциалдау және логарифмдеу әдісін қолданады.

Кейбір оқушылар логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді өмірде қолданады, негізінде айнымалысы бар логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешеді.

Бағалау критерийі

Логарифмнің негізгі қасиеттерінің, бірдей негізге келтіру, потенциалдау және логарифмдеу әдістерінің көмегімен логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешеді.

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуде логарифмдік теңдеу мен теңсіздікке қатысты ұғымдар мен терминдерді түгендей алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

·                     Логарифмдік теңсіздіктер – Логарифмические неравенства – Logarithmic inequalities

·                     Логарифмдік түрлендірулер – Логарифмические преобразования – Logarithmic Transformations

·                     Логарифмдер қасиеті – Свойство логарифмов – Property of Logarithms

Диалог пен жазу үшін қолданылатын пайдалы сөздер мен сөз тіркестері

Құндылықтарға баулу

Білім алушыларды Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікке, өмір бойы білім алуға, ынтымақтастыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Қолдану және Талдау ойлау деңгейлеріне арналған тапсырмаларды орындауда математикалық сауаттылық пәнімен байланыс жүзеге асырылады.

Алдыңғы білім

 

-    санның логарифмі;

-    негізгі логарифмдік тепе-теңдік;

-    логарифмнің қасиеттері;

-    логарифмдік өрнектерді тепе-тең түрлендіру.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Түгендеу. Тақырыпты хабарлау.

Бағалау парағын тапсыру. Жоғары ұпай жинаған оқушыларға мектеп ұстаздарының BILIMLAND ресурстарын тегін пайдалануға мүмкіндік беретін логин-парольдері, онымен қоса математикалық сауаттылықтан тақырып бойынша түсіндірілген авторлық видеосабақтар жинағым сыйға берілетінін хабарлау

Аты-жөні

QUIZIZZ.COM

BILIMLAND

ITEST.KZ

ЖАЛПЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа кіріспес бұрын «Патриотизм дегеніміз не?» бейнесабағын тамашалау. Сөйлемді толықтыру: «Елімнің патриоты болу үшін ...»

Саралау тәсілі – Жіктеу.

Топтастыруды білім алушылардың өз қалаулары бойынша жүзеге асыру. Әр білім алушы кіммен отырғысы келсе сонымен бірге отырады.

Белсенді оқыту. Қарқын.

Саралау тәсілдері. Бағалау.

Логарифмдік теңдеулер мен теңсізідктерді шешуге қажетті логарифмнің негізгі қасиеттерін білу деңгейін анықтау үшін

https://quizizz.com/admin/quiz  сілтемесіне өтіп смартфонмен тест тапсырады.

Алған нәтижесін бағалау парағына жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектор, интернет,

https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/patriotizm-degenimiz-ne

 

 

 

 

 

интернет желісі, смартфон, join.quizizz.com


 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 24 минут

 

 

   

Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

Талдау

 

Жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Оқушылар логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін төмендегі сілтеме бойынша кіріп бейнесабақтарды көріп, қосымша жаттығуларды орындай отырып меңгереді, қайталау арқылы білімдерін пысықтайды, қосымша сұрақтар болса мұғалімнен сұрау.

Белсенді оқыту – Түсіндіру және сипаттау.

Саралау тәсілі – Дереккөз.

«Компьютермен жұмыс»

Білім алушылар ноутбукпен интернет желісіне қосылып,

Ø  https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/analiz-bastamalary/korsetkishtik-zhane-logarifmdik-funkcziyalar/lesson/logarifmdik-tengdeulerdi-sheshu-adisteri

Белсенді оқыту – Бекіту және қолданысқа енгізу.

Саралау тәсілі – Тапсырма.

  «Компьютермен жұмыс» Жұппен жұмыс

https://itest.kz/kz/exam-test?test_id=275930293

Тест тапсырып болған соң қатемен жұмыс жүргізу. Нәтижесін бағалау парағына жазу.

Математикалық сауаттылықта кездесетін «Жалған монетаны өлшеу арқылы анықтау» тақырыбындағы есептерді логарифмдік теңсіздік көмегімен шешу.

Анықтама

1) егер жалған монета өзге монеталардан ауыр/жеңіл екені белгілі болса, онда ең көп дегенде неше рет өлшеп жалған монетаны анықтау келесі формуламен анықталады:

N ≥ log3A

2) егер жалған монета өзге монеталардан ауыр/жеңіл екені белгісіз болса, онда ең көп дегенде неше рет өлшеп жалған монетаны анықтау келесі формуламен анықталады:

N ≥ log3A + 1

Мұндағы N — ең көп өлшеу саны, үлкенге дейін дөңгелектенген натурал сан
А – монеталар саны.

Жаттығулар. Тақтамен жұмыс

а) 7; 20; 40; 52; 65  монетаның ішінде біреуі жалған және ол басқаларынан ауыр болса, ең көп дегенде неше рет өлшеу арқылы жалған монетаны анықтай аламыз?

1-формуланы қолданамыз.

N ≥ log3A,   log365≤ N,   65≤3N,  N═4

ә) 7; 20; 40; 52; 65  монетаның ішінде біреуі жалған және ол басқаларымен салмағы бірдей болса, ең көп дегенде неше рет өлшеу арқылы жалған монетаны анықтай аламыз?

2-формуланы қолданамыз.

 

 

Ноутбук, құлаққап, интернет.

 

 

 

 

 

 

 

Ноутбук, интернет, itest.kz

Сабақтың соңы

8 минут

Бағалау

 

Белсенді оқыту. Қорытынды шығару жəне есте сақтау

Саралау тәсілі. Диалог және қолдау көрсету.

Сабақта не біліп, не үйрендіңдер? Алған білім, біліктеріңді өмірде қандай жағдайда қолдануға болады?

Тақырып бойынша қандай қиындық болды? Қалай шешер едіңдер?

(Д) ҚБ Жоғары ұпай жинаған оқушыны «Алғыс хатпен» марапаттау.

Төмен нәтиже көрсеткен білім алушыларға көмек көрсету мақсатында ҰБТ-ге тиімді дайындық үшін BMG өнімдерін тегін пайдалану үшін логин-пароль беру.

Үйге тапсырма: оқулықпен жұмыс. Оқулықтан тақырыпқа байланысты есептерді шығару.

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
 

Саралау тапсырмаларды  іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін  (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді  пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. 

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді  жазыңыз.

 

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

Аты-жөні

BILIMLAND

ITEST.KZ

QUIZIZZ.COM

ЖАЛПЫ

1-ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-ж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS:

Төмен ұпай жинаған оқушыларға қосымша көмек көрсету мақсатында мектеп ұстаздарының BILIMLAND ресурстарын тегін пайдалануға мүмкіндік беретін логин-парольдері, онымен қоса математикалық сауаттылықтан авторлық видеосабақтар жинағым сыйға беріледі.

Қате туралы хабарландыру