Туындыны табу ережелері

Оразова Гульзира Казиқызы
Көкшетау қаласы, дарынды балаларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
45
Алгебра
Тақырыбы:
Туындыны табу ережелері

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 Алдағы білім игеру әрекеттерінің деңгейін жақсартуға ынталандыру, формулаларға сүйену, әрекетті жоспарлау. 7 модульді ықпалдастыру.

Пайдаланған модульдер

 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2. Сын тұрғысынан үйрену 3. Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау. 4. Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

Сабақ мақсаттары

  Барлық оқушылар: Қарапайым функциялар туындысының формуласын пайдаланып есептер шығара білу.

 

  Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы қорытып шығара білу

 

  Кейбір оқушылар: С-деңгейіндегі есептерді шығара білу.

 

  Негізгі сөздер тіркестер: Туынды, дәреже, бөлшек, функция, коэффициент.

Пәнаралық байланыс

 информатика, тарих, қазақ тілі

Сабақ барысы

Ж. у. 40 минут

  Жоспарланған жаттығулар. Бағалау

Ресурстар

Басталуы

15 минут

 

 

Білу

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

Ортасы

(20-минут)

 

 

 

 

 

 









 

 

Қолдану

 

 

 

 

Талдау

 

 

 

 

Жинақтау

 Тренинг: Шаттық шеңберін құрып, оқушылар бір – біріне жағымды көңіл күй сыйлайды.

Формула арқылы топқа бөлу. 1-топ Көбейтінділерінің туындысы (uv)’=u’v+uv’

                                                  2-топ Бөліндісінің туындысы

                                                  3- топ Қосындылардың туындысы (u+v)’=u’+v’

 Топ басшысын тағайындап,бағалау парақшасын үлестіру.

  1тапсырма: «Ой қозғау» әдісі, үй тапсырмасын қосымша сұрақтар арқылы сұрау

№ 176 есеп

  Функцияны табу ережелерімен таныстыру.

  1-ереже: (u+v)’=u’+v’

  2-ереже: (uv)’=u’v+uv’

               (Cf(x))’=C f’(x)

  3-ереже: 

 4-ереже: (u+v)’=u’+v’

 Дәрежелік функцияның туындсының формуласы:

 y=x функциясы берілсе, мұндағы , онда бұл дәрежелік функцияның туындысы мына формуламен есептелінеді:

 (xn)’=nxn-1

  Функциялардың туындыларын табуға мысал есептерді  шығарып түсіндіру.

 

2 – тапсырма Бейне фильм. «Туынды табу»

3 – тапсырма «Миға шабуыл» әдісі . Қарапайым функциялардың туындыларына

сұрақ беру.

4 – тапсырма . Кестені толтыру. 10 – жаттығу.

5 – тапсырма . Формуланы қолданып, есепте қолдан білу. 11 - жаттығу

6 – тапсырма . Байланыстыру. 18 -жаттығу.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі . / топпен/

Оқулықпен жұмыс. С деңгейлі есептер.

7 – тапсырма .Тарихи мәлімет.

8 – тапсырма. ҰБТ – ге дайындық.

 

 Таныстырылым әдісі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интер  белсенді тақта

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

https://bilimland.kz/kk

 

 

 

 


 

Интер  белсенді тақта

Слайд

https://bilimland.kz/kk

 

ҰБТ дайындық , тест сұрақтары

Бағалау критерийлері:

Аяқталуы

5-минут

 Өзін-өзі бағалау:

10 балл-бәрін түсіндім,басқаға түсіндіре аламын;

8 балл –бәрін түсіндім,бірақ басқаға түсіндіре алмаймын;

6 балл –толық түсіну үшін әле толық оқып шығуым керек;

5 балл – ешнәрсе түсінбедім,бірақ бәрін жазып отырдым.

Өзара бағалау:

2 балл –топтық талқылауға қатысты

1 балл- ешкімнің сөзін бөлмей тыңдады.

1 балл-талқылау кезінде өз эмоциясын ұстады(ешкімге дөрекілік көрсетіп,ренжіткен жоқ)

2 балл-топтық жұмысты қорғадым немесе қорғауға көмектесті

«5»-12-16 балл, «4»-10-11 балл, «3» - 6-9 балл

  Рефлексия  «Бас бармақ» тәсілі

         

 

 

Үйге тапсырма: 183 есеп. ҰБТ дайындық тапсырмаларын аяқтау.

Қате туралы хабарландыру