Пайыз

Қалиев Берік Уәлиханұлы
Ақмола облысы, Ақкөл ауданы, Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі
1852
Математика
Тақырыбы:
Пайыз

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.1.16. Пайыз ұғымын меңгеру.

Сабақтың  мақсаты

  • пайыз ұғымымен танысып, оның күнделікті өмірде қаншалықты маңызды екенін анықтауы тиіс;
  • пайызды есептерде қолдану;
  • оқушыларды топпен жұмыс істеу арқылы бірлікке, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу. Ақшаны үнемдеп жұмсауды үйрету.

Күтілетін нәтиже

  • оқушылар күнделікті өмірде кездесетін пайыздармен танысады;
  • оқушылардың диалог арқылы сөздік қоры дамиды;
  • топпен жұмыс істеу барысында ойларын еркін жеткізе алады, есептерді шығарады. Күнделікті өмірде кездесетін «пайызды» тиімді пайдаланады.

Пәнаралық байланыс

Физика, информатика

Әдіс тәсілі

  • Bilimland.kz (itest.kz, imektep.kz, twig-bilim.kz) білім беру ресурстарын АКТ арқылы қолдану;
  • жұппен жұмыс;
  • топпен жұмыс;
  • жеке жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ барысы

 

Кезеңдері

Орындалатын жұмыс

Уақыты

Ой қозғау

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын тексеру

Топқа бөліп отырғызып, ынтымақтастық ахуал туғызу.

Оқушыларға берілген тестіге байланысты жинаған ұпайларын анықтап, түсініксіз сұрақтарын сынып ішінде талқылау. https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=861119340

(Мұғаліммен жұмыс)

1 мин.

2 мин.

айтест

Миға шабуыл

Күн туралы бейнекөрсетілім көріп, күн туралы мәлімет алады. Жаңа кездесетін белгіні (%) көреді және бұл белгі бүгінгі өтетін тақырыптың аты «пайыз» екенін ашады.

https://twig-bilim.kz/kz/film/the-sun

твинг

3 мин.

Ой толғау

Жаңа сабақ

«Пайыз» тақырыбына байланысты бейнекөрсетілім көреді және оны топтың ішінде талқылайды.

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

калиев

билимленд

5 мин

Есептер шығару

Алған білімдерін қаншалықты түсінгенін, келесі тапсырма арқылы анықтайды.

(Жеке жұмыс)

 4-жаттығу. 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

калиев 1

Санның пайызын табу үшін келесі жаттығуды орындайды

 (Жұппен жұмыс)

 6-жаттығу. 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

6 жаттыгу

билимленд

10 мин

Дүкенге саяхат

 

 

 

 

Оқушылармен дүкенге саяхат жасалады. Әр топқа ақша таратылады.

Дүкенде сатушылар мен сатып алушылар болады. Сатушының рөлін мұғалім, сатып алушыларды оқушылар сомдайды. Дүкенде жеңілдіктер болады. Әр заттың бағасын жеңілдікті ескере отырып анықтайды.

Ол үшін келесі ресурс қолданылады.

(Топпен жұмыс)

14-жаттығу. 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

14 жаттыгу

 

принтер ыдысшангы  

                   1-топ                                                 2-топ                                                         3-топ

билимленд

10 мин

Ой қорыту

Қорытындылау

Жаңа сабақты қандай деңгейде түсінгенін анықтайды. Нәтижесін пайыз түріне келтіреді.

https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=260336103

айтест

5 мин.

Үйге тапсырма

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 Пайызға байланысты сәйкестендіру тестін орындау.

1-жаттығу. 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

пайызга

 Видео есеп «жеңілдіктер» тапсырмасын орындау

12-жаттығу. 

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/algebra/masele-esepter/lesson/proczentke-bajlanysty-esepter

 12 жаттыгу                                       

билимленд

2 мин.

 

2 мин.

 

 

Барлығы

40 мин.

Қате туралы хабарландыру