Академиктің степендиясы

Тоғасбаева Қаламқас Қалибекқызы
Семей қаласы, «№9 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
1892
Қазақ әдебиеті
Тақырыбы:
Академиктің степендиясы

Сабақтың тақырыбы 

   Академиктің степендиясы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

Т2.1.3.1 Хабарламаны тыңдау және сұрақтарға жауап беру, түсінгенін хабарлама мазмұнына сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау арқылы көрсету.  https://bilimland.kz/kk/courses/mektepke-dajyndyq-alha-balaqaj/sojlejtin-suretter/zhattyhular/1-sozder-dybystar-zhane-elikteuish-sozder/lesson/03-uj-zhanuarlary 

билимм

О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

Ж4. Мәліметтерді  жинақтай отырып,  тақырып бойынша постер жасау. 

А1.2.3.1. Сұхбаттасып отырған адамды түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

– Мәтінді түсініп оқиды. 

– Сұрақтарға жауап беріп, сұрақ құрастыра алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  

– Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, өздігінен тапсырмаларды орындай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

– Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді, талдау жасай алады, өздігінен тапсырмаларды орындай алады. http://imektep.kz/iw_460

мектеп

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  

Ғылым, ғалым, ерекше қабілет, талмай іздену, жаңа ашылымдар, ғылымды дамыту, еліктеу, ғылымды сүю, зерттеу жүргізу, ұстаз бен шәкірт байланысы, ғылыми жетекші, шәкірт.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ерекше қабілет, ғылымды дамыту, еліктеу, ғылымды сүю, ұстаз бен шәкірт байланысы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Академик А. Жұмәділдаев қай ғылым саласында еңбек етеді?

Не себепті …. деп ойлайсың? «Ұстаздан шәкірт озды» дегенді қалай түсінесіңдер?

ишара: http://imektep.kz/iw_461

Сабақтың барысы:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

Психологиялық ахуал

Оқушылар есептер шығару арқылы топқа бөлінеді (+, -, х)

1-топ: «Қосу».

2-топ: «Азайту».

3-топ:  «Көбейту».

Мұғалім «Пазл» құрау негізінде сабақ басында оқушыларға А3 парағымен маркерлер таратады.

ПАЗЛ жинайды.

Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.

Үй жұмысы: Шылау түрлері. Plickers арқылы тест cұрақтарына жауап беру.

Мәтіналды жұмыс.  Ой шақыру. «Ұлы адамдар» туралы пазл құрайды. Оқушыларға сұрақтар қояды:

– Балалар, сендер қандай ұлы ғалымдарды білесіңдер? Академик А. Жұмаділдаев қай ғылым саласында еңбек етеді? Ғылыми жұмыспен айналысқыларың келе ме? «Ұстаздан шәкірт озады» дегенді қалай түсінесіңдер?

1. Сөздікпен жұмыс.

https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/sozdik/lesson/qazaqsha-oryssha-sozdik

Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды.

Айтылым

https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/10-tarau/lesson/4-sabaq

А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазу үшін оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.

2. Мәтінмен жұмыс.

«ДЖИГСО» әдісі бойынша мәтіннің мазмұнын ашып түсіндіру.

Асқар Жұмаділдаев – физика-математика ғылымдарының докторы, профессор. Қазақстан Ұлттық Ғылым академиясының академигі. Ол 1956 жылы 25 ақпанда Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Шиелі кентінде туған. Ол Алматыдағы дарынды балаларға арналған арнайы физика-математика мектебін бітіреді. Содан кейін Мәскеудегі М.В.Ломоносов атындағы университеттің механика-математика факультетіне оқуға түседі. Қазақ мектебін бітірен балаға орыс тілі сынағынан өту өте қиын болады. Орыс тілінен жақсы баға алмаса да, қабылдау комиссиясы оның математикадан ерекше қабілетін бағалап, емтиханнан өткізеді.

 Ғалым талмай ізденіп жүріп, 3-курста ғылыми жұмыс жазады. Бұл еңбегі үшін Петровский сыйлығымен марапатталады. Одан кейін Лениндік стипендияға ие болады. 32-жасында атақты В.А.Стеклов атындағы Математика институтында докторлық диссертатциясын сәтті қорғайды. Ғалым 80-ге жуық ғылыми еңбектің авторы.

https://bilimland.kz/kk/content/structure/1608

ғалымдар 

Слайдтарды көреді, сұрақтарға жауап береді, сипаттайды

 

 

 

 

https://bilimland.kz/

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

https://bilimland.kz/

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz

 

Сараланған тапсырмалар

1. Мәтінді абзацтарға бөліп оқып, топтарға барып түсіндіру, мәтіннің толық  мазмұнын ашу.

2. Мәтін бойынша постер құрастыру.

Дискриптор. Мәтінді  оқып,  постер құрастырып, қорғай  алады.

Жазылым. 4-тапсырма. Берілген сөздерден сөз тіркесін құрастыру.

3. Жазылым. Оқылым.

Оқулықтағы 6, 7-тапсырмаларды орындау.  Жаңа лексиканың ішінен етістіктерді теріп жазу, мағынасын түсіндіру, сұрақтарға жауап жазу, диалогты оқу.

4. Мәтінде кездескен сөздерге қатысты мақал-мәтелдер, жұмбақ,  тұрақты сөз тіркестерін айту.

 Дискриптор. Сөздік қорын пайдаланады. Шылауларды дұрыс қолданады, түрін ажыратады.

5. Мәтінсоңы жұмыс.

Айтылым. Оқулықтағы 11-тапсырманы орындайды. Кестені толтырады, мәтіннен буын үндестігіне бағынбайтын сөздер мен қосымшаларды табады, себебін түсіндіреді.

Сыр сандықтағы сөздер. Сыр сандыққа салынған сөздердің мағынасын талдайды, есте сақтайды.

Ойтолғаныс. Оқулықтағы 13, 14-тапсырмаларды орындайды.

Айтылым. Тілдесім. Тұсаукесер жасайды, сұқбат жүргізеді.

Үйге тапсырма: Оқулықтағы 9-тапсырманы орындау.

https://bilimland.kz/en/courses/qazaq-tili

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

https://bilimland.kz/ru#

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабақты қайталау  бойынша сұрақ-жауап

 Мотивация

                                          Шіріген  алма  Қоқыс жәшігі

     алма

Кері байланыс алу

ағаш   

Бағалау

Оқушылар бағалау парақтары арқылы бағаланады.

Мотивация

 

 

 

 

«Шіріген алма»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Блоб ағашы»

 

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Сараланған тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне орай жасалды

Оқушылар өзін-өзі бағалайды

Биология, қазақ әдебиеті

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)  Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақта оқыту мақсаты дұрыс қойылған. Мұғалім сабақ барысында қойылған мақсатына жетті. Оқушылар тақырыпты меңгерді, белсенді қатысты. Саралау жұмыстар дұрыс жүргізілді.

Сабақта уақыт тиімді пайдаланылды. Сабақ барысында жоспардан ауытқушылық болған жоқ.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,, оқу туралы ойланыңыз?)

1. Оқушылар топқа бөлініп ынтымақтастықта жұмыс жасай білді.

2. Оқушылар өз білімін басқалармен салыстыра отырып, өзін және өзгені бағалауды білді.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,, оқу туралы ойланыңыз?)

1. Өз ойын  еркін айтып, оны дәлелдей білді.

2. Сабаққа деген оқушылардың қызығушылығы жоғары .

Сабақ барысында  сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік, қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Қате туралы хабарландыру