Опера театрына барамын

Нурова Мая Курманалиевна
Нұр-Сұлтан қаласы, №22 мектеп-гимназия
1569
Жаңашыл мұғалім-2019
Қазақ тілі
Тақырыбы:
Опера театрына барамын

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т1. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынысын түсінеді

О1. Мәтіндегі ақпаратты анықтау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: тақырыпқа байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестері,  мәтіннің  мағынасын түсінеді, берілген мәліметтерді  айтады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып бойынша деректер қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге қатысты өз ойларын жеткізеді.

Жетістік критерийлері

Өз ойын  қазақ тілінде  жеткізе алады;

Тапсырмаларда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:   сөздер мен сөз тіркестерін тиімді қолдана алады. Сабақтың тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды.

Тақырыпқа қатысты сөздік және терминология: қабілетті, сәулетші, қасбеті, маңдайша, патшайым, қос доңғалақты.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: өнер қайраткерлері, алғашқы құрамы, жалпы аумағы.

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспарланған  іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

 

    5 мин

 

 

 

 

 

     3 мин

Ұйымдастыру:

- оқушыларға психологиялық ахуал туғызу;

- сабақтың тақырыбын ашу;

Интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі.(Театрлардың суреттері).

Екі үзінді көрсетіледі (опера әндері)

«Көргеніңді екі-үш сөйлеммен сипаттаңдар»

 

- оқушылар сурет қиындылары арқылы төрт топқа бөлінеді.

 

 «Тілек шеңбері» бір-біріне жақсы тілектер айту.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 Мұғалімнің кіріспе сөзі : Жаңа сабақтың мақсаты     айтылады.

«Өрмекші» әдісі

Өткен тақырыптардағы сөздіктерді сұрау

 

Бағалау парағын  үш  топқа тарату

 

1-тапсырма.

 Сөздікпен жұмыс: (оқу)

Интербелсенді тақтадан  тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.

-сөз тіркесін  құрастыру

-сөйлемдер құрастыру

2-тапсырма:

Бейне тапсырма: Интербелсенді тақтада

12 тарау

3-тапсырма:

1-топ: Мәтінді оқиды

2-топ: Мәтін бойынша жоспар құрайды

3-топ.:  «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айтады.

4-тапсырма.

 Постер-Әр топ тапсырма бойынша постер салады,  постерлерін қорғайды, жарнамалайды.

1-топ:« Астана опера» театры

2-топ:« Алматы опера» театры

3-топ: «Қызылорда опера» театры

Бағалау критерийлері:

1. Тақырыптың ашылуы – 1 ұпай

2. Түсіндіре алу – 1 ұпай

3. Сөз байлығы – 1 ұпай

4. Сауатты сөйлеуі – 1 ұпай

5. Жұмысты безендіруі – 1 ұпай

6. Басқа топты тыңдай  білуі – 1 ұпай

7. Бейне тапсырма-1 ұпай

Топ басшылары бағалау парақшаларына басқа топқа баға қояды.

Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/orta-denggej/12-tarau/lesson/2-sabaq

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://itest.kz/ru/ent/kazahskiy-yazik/lekciya_etistik_turleri_etisti kting_turlenui_sojlemdegi_qyzmeti _kazakhskij_yazyk_morfologiya_ru

 

 

 

«Бағдаршам» (қызыл түс – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары түс-қанағаттанарлық) 

Сабақтың  соңы

2 минут

Рефлексия:  «Кері байланыс» әдісі

Үйге тапсырма: Қазақтың атақты опера әншілері туралы мәлімет дайындап келіңдер.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін парақшаға жазады.

Қате туралы хабарландыру