Қонақүй

Өскенбаева Гүлжан Центрханқызы
Түркістан қаласы, №9 Некрасов атындағы мектеп-гимназия
2955
Қазақ тілі
Тақырыбы:
Қонақүй

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттар)

Қонақүй туралы білім, білікті қалыптастыруға, тақырып бойынша тілдік дағдыларды жетілдіретін тапсырмаларды қолдана отырып сөйлеу мәдениетінің қалыптасуына ықпал ету. Өмірде қолдануға бағыт-бағдар беру арқылы тілдік құзыреттіліктерінің қалыптасуына ықпал ету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 

– Қонақүйдің туризмді дамытатын қызмет түрі екенін түсінеді.

– Қонақүйдің шығу тарихын біледі.

– Сөйлемді толықтыра алады.

– Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіре алады.

– Сөз тіркестерін байланыстыра алады.

– Сөйлем құрай алады.

– Сөздердің жалғауларын таба алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

– Дұрысын анықтайды, саралайды.

Кейбір оқушылар:

– Пікір білдіреді, дәлелдер келтіреді.

 Тілдік мақсат

Оқушылар:

– Сөздердің аудармасын таба біледі.

 

Негізгі сөздер мен тіркестер: керуен сарай, туризм.

Алдыңғы оқу

Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем.

Бағалау критерийлері 

– Сөйлемді толықтыра алады.

– Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіре алады.

– Сөз тіркестерін байланыстыра алады.

– Дұрысын анықтайды, саралайды.

– Пікір білдіреді, дәлелдер келтіреді.

Сабақтың барысы: 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған тапсырмалар

Ресурстар

Жаңа сабаққа дайындық  кезеңі

Қызығушылығын ояту. «Әйгілі саяхатшылар» бейнеролигін тамашалау.

https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/izvestnye-imena/lesson/ajgili-sayakhatshylar

 Өткен материалды бекіту кезеңі

 

 

 

 

 

 

Миға шабуыл

Құрмалас сөйлем. Салалас құрмалас сөйлем, түрлері, тыныс белгісі (10 сұрақ)

Тест

Сұрақ: 

Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемді белгіле.

Нұсқалар:

А. Жаманменен дос болма, кесапаты тиер.

В. Молда орын нұсқады да, мені екі баланың арасына отырғызды.

C. Жұрт бұл әңгімеге бұрыннан қанық еді, сондықтан ешкім үндемеді.

D. Жел дауылды шақырады, бұлт жауынды шақырады.

E. Суырдың інін қазып еді, ар жағы сіресіп жатқан таскөмір екен.

Сұрақ: 

Талғаулы салалас құрмалас сөйлемді тап. 

Нұсқалар:

А. Жер таусыз болмайды, ел іші даусыз болмайды.

В. Үлкеннің алдын кесіп өтпейді және оны баласынан да талап етеді.

C. Кер жорғаны тайпалатып келді де, отырғандарға ат үстінен сәлем берді.

D. Тау жолы екіге айырылды: бірі жоғары өрлейді, бірі сайға түседі екен.

E. Жастар не өзен жағасында серуендейді, не жазғы бақта демалады.

  «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы Президенттің бастамасымен 2004 жылы қабылданды. Мәдениеттің озық туындыларын жинап, қайта зерделеу, Кеңес кезінде бұрмаланған Қазақстан тарихының жарқын беттерін қайта жазу, алдыңғы қатарлы өркениеттер мәдениетінің үлгілерін қазақ тіліне аудару жұмыстары қамтылды. Бағдарламаның бірінші кезеңінде (2004–2006) ұлттық және дүниежүзілік мәдениет үлгілерін қамтитын 218 том жарық көріп, 35 сәулет өнері ескерткіштері күрделі жөндеуден өтті. Шетелдерде зерттеу жұмыстары жүргізіліп, отандық тарихқа байланысты 5000-ға жуық деректер жиналды. Қазақ мемлекеттігінің тарихи мұражайы, ғылыми кітапханасы, ұлттық дәстүрлер театры бар ҚР Президенттік мәдени орталығы құрылды.

Сұрақтар:

– Мәдени мұраны сақтау үшін нені дамыту керек?

– Туризмнің дамуына қонақүйлердің қандай үлесі бар?

қонақүй                                       

Топқа бөліну. Құрметті саяхатшылар, А.Йасауи кесенесіне баратындар айтест тобына, қонақүйге баратындар аймектеп тобына жайғасыңдар. Сапарларың сәтті болсын.

https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=665664736#

 

 

https://itest.kz/kz/lekciya_xii_

tarau_elding_madeni_rukhani_

omiri_tauelsizdik_zhahdajyndahy_

madeni_qurylys

айтест

 

 

 

 

 

https://itest.kz/kz

https://imektep.kz/kz

 

Жаңа сабақты меңгерту кезең

 

 

 

Тәжірибелік жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білімін тексеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысына дайындық кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

тыңдалым   

– Туризмнің дамуына қонақүйдің қандай үлесі бар?

­– Қонақүй туристер үшін сапалы қызмет көрсетеді.

 

  Сөйлемді толықтыр.

– Әрине, олардың осы қонақүйге қайта келуін қалыптастыру керек.

– Түсіндім, қонақүй әрбір мемлекеттің әлеуметтік, ... және экономикалық өміріне тікелей ықпал ететін қызмет түрі.

Керекті сөз: мәдени.

 

 Тыңда. Қонақүйдің шығу тарихы.

–  Кеше сен университетке келмедің ғой. Өте қызықты дәріс болды.

– Не туралы?

 

Сөйлемді толықтыр.

Алғашқы қонақүйлер... деп аталды. Олар... шенеуніктер мен саудагерлерге арналған.

Керекті сөздер: Керуен сарай, саяхатшылар.

оқылым

Қонақүй, мейманхана –  жолаушылардың уақытша тұруына арналған жай.

 

Оқып шық. Дұрыс па, бұрыс па? Белгіле. Дұрыс дұрыс  Бұрыс дұрыс

Қонақүй – жолаушылардың    

ұдайы тұруына арналған жай.

 

Сөйлемдерді толықтыр.

1. Сауданың дамуына байланысты ірі қалаларда... салына бастады.

  • қонақүйде
  • қонақүйің
  • қонақүйім
  • қонақүйлер

 

«Көру қабілетіңді тексер» бейнеролигін тамашалайды. Ойыншылардың  футболкасының түсіне қарап, санын анықтайды.

жазылым

Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендір.

қонақүй  

сқйлем құра

1. Керуен/үйдің/сарай/қонақ/атқарып.

Tupe your texst here

2. Керуен/кететін/-/керуендер/уақыт/бұл/жерде/аз ғана/сарай/тоқтап/орын.

грамматика

Тиісті жалғауларды таңда.

Қонақ үйлер дың  /  дің / ның шығу тарих -ы/-і/-сі

  • Сөз тіркестерін байланыстыр.

салыстыр

сқздің  

 «Кемпірқосақ» әдісі арқылы оқушылар кері байланыс береді. Яғни жаңа материалдан меңгерген сөздерін, тілдік біліктерін көрсетіп, қазақша-орысша жазып шығады.

айтест   тобы

трузимнің дамуы

 

развитие туризма

үлес

 

вклад

 

аймектеп   тобы

саяхатшы

 

путешественник

керуен жолдары

 

караванные пути

 

бос орын

Бос орындарға төмендегі тиісті сөздерді қойып шық.

бос орынн

нардан                                           

Бағалау парағы

1-тапсырма. Сөйлемді толықтыр.

6 сөйлем 6 балл

 

2-тапсырма. Сөйлемді толықтыр.

7 сөйлем – 7 балл

 

3-тапсырма. Оқу, дұрыс па, бұрыс па? Белгіле.

6 сөйлем – 6 балл

 

4-тапсырма. Сөйлемдерді толықтыр.

4 сөйлем – 4 балл

 

5-тапсырма. Жауапты сәйкестендір.

4 жауап – 4 сөйлем

 

6-тапсырма. Сөйлем құра.

4 сөйлем – 4 балл

 

7-тапсырма. Тиісті жалғауларды таңда.

4 сөйлем – 4 балл

 

8-тапсырма. Сөз тіркестерін байланыстыр.

5 сөз – 5 балл

 

 

5–17 балл  «3»

18–26 балл  «4»

27– 31 балл  «5»

 

https://bilimland.kz/ru/content/

structure/1608-qazaq_tili#lesson=12149

билимленд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/ru/

content/structure/1608-

qazaq_tili#lesson=12149

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://twig-bilim.kz/kz/learning-

materials/being-human-senses

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ps://bilimland.kz/ru/content/structure/1608-qazaq_tili#lesson=12149

 

 

 

 

://bilimland.kz/ru/content/structure/1608-qazaq_tili#lesson=12149

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://bilimland.kz/ru/content/

structure/1608-qazaq_tili#lesson=12149

 

https://imektep.kz/kz/game#select_words-641

 

Қосымша ақпарат:

4-тапсырма. Мақал-мәтелдердің мағыналарын анықтайды. Етістіктерді табады, жасалу жолдарын түсіндіреді. Жалғауларын белгілейді.

Қонақ аз отырып, көп сынайды.

Қонақты сөзбен тойдыра алмайсың.

Қонағын сыйласа, «төрге шық» дейді.

Саралау Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Қонақүй  туралы ақпараттық бейнероликті бағалайды.

Сөйлемдердің дұрыс/бұрысын зерттейді.

Ақпаратқа сүйене отырып мәліметтерді жинақтайды.

смайлик – тоқта.

Қандай білім алдым?

  смайлик – жүр.

 Қандай икемділікті меңгердім?

 Икемділікті көрсетіп, алға жылжы.

  смайлик – дайындал.

 Бойыма қандай қасиеттерді сіңірдім?

бағдаршам

Биология

Алгебра

Тарих

Әдебиет

Орыс тілі

Қате туралы хабарландыру