"Атымтай Жомарт" әңгімесі
"Атымтай Жомарт" әңгімесі
| "Атымтай Жомарт" әңгімесі | Сабақтың тақырыбы: «Атымтай Жомарт» әңгімесі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес): 5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тұжырымдамасы. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5. Т/Ж4. Шығарма үзінділерімен жұмыс. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. Бағалау критерийі: -әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; -көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Тілдік мақсаттар: Қажетті лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:тақырып,идея көркем шығарма Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Құндылықтарға баулу: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Пәнаралық байланыс: Тарих, көркем әдебиет Алдыңғы білім: Өткен тақырыптар бойынша бірнеше сұрақтар қойылып, жауап алынады. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
"Атымтай Жомарт" әңгімесі |
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын тексеру. «Серпілген сау» әдісімен оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, білімдерін тексереді. Өткен сабақтың тапсырмасын тексеріп, кемшіліктерді анықтап, түзетіп, бағалаймын. Сабақтың ортасы Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылықтарын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «жомарт» дегеннің мағынасын ашады.. Жазылым. 1-тапсырма. Сөз мағынасы Мақал-мәтел Жомарт Қанағат дәулет Дескриптор: - Әңгімені түсініп оқы. - Берілген сөздің мағынасын аш. ҚБ. «Жапондық бағалау»арқылы бір-бірін бағалайды. Оқылым. 2-тапсырма. Әңгімедегі Атымтай жомарт айтатын төрт түрлі себеп туралы өз пікірлерін айтады. Жазылым. 3-тапсырма. - Қазіргі заманда Атымтай жомарт сияқты адамдар бар ма? - Бүгіннгі заманның Атымтай жомарттары қандай адамдар? -Олардың қандай ізгі істерін көрдіңдер, байқадыңдар, өз ойларыңды шағын эссе түрінде жазады. Дескриптор: - Сұраққа жауап бер. - ізгі қасиеттерді айт. - Өз ойларыңды шағын эссе түрінде жаз. Қ.Б. «Бас бармақ» Сабақтың соңы
Екі көзі ашық үкі – толық түсіндім Бір көзі ашық үкі – жартылай түсіндім Екі көзі жабық үкі – ештеңе түсінбедім |
Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады, диаграмманы толтырады. Кері байланыс парақшалары |

Пікірлер(0)