Неліктен ҮІІІ-ХІІ ғасырды ислам мәдениетінің «алтын ғасыры »деп атайды
Неліктен ҮІІІ-ХІІ ғасырды ислам мәдениетінің «алтын ғасыры »деп атайды
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сипаттама ) | 6.2.2.1- тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау ; 6.2.2.4-Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау: 6.2.3.1-Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау ; |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Мұсылман елдерінің мәдениеті туралы әңгімелеп, есте сақтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Қалалық мәдениеттің дамуындағы шаруашылықтың ықпалын суреттер арқылы сипаттайды Кейбір оқушылар: Еуропа мен Азия ғалымдарының еңбектерін топтастырып, бағалайды |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Басы (2 мин) | Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқушылар жүректен-жүрекке тренингі арқылы бір-бірімен амандасады және бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді | |
Ортасы (30 мин) | Сыныпты топқа бөлу: «Мәдениет , өнер» 1 – топ: Мәдениет 2 – топ: Өнер Оқушыларды түрлі- түсті қағаздар арқылы топтарға бөлеміз) Зерттеу (топтық жұмыс) «Вклад исламской цивилизации» - (Ислам өркениетінің аманаты) атты бейнероликті көре отыра ислам мәдениетінің алтын ғасырына зерттеу жүргізу және дәптерге төмендегі берілген сұрақтарға жауап беру: - ғылым,философия мен архитектура салаларында қандай жетістіктерге қол жеткізді? - ислам мәдениетіндегі гүлдену дәуірінде күнделікті өмірде қандай өзгерістер болды? - соның ішіндегі ең маңызды жетістіктер қайсы болды? Мәтінмен жұмыс Джиксо әдісі Мәтінді оқып,топ бойынша қорғау. (Оқылым, айтылым, тыңдалым) Дискриптор Терминдердің анықтамасын ажырата алады. Суреттің негізгі мағынасын анықтайды. Ақпаратпен жұмыс істеу барысында ынталы болады. Қалыптастырушы бағалу: Жақсы жауап берген оқушыға - жасыл түсті жұлдыз Орташа жауап берген оқушыға – сары түсті жұлдыз Нашар жауап берген оқушыға - қызыл түсті жұлдыз | http://smk.edu.kz/Bank/Download/0af39c1c-edcf-4e2b-ada8-d8f8f2c02d9b |
соңы (8 мин) | Семантикалық карта
Кері байланыс. «Алма ағашы»әдісі Оқушыларға сабақ басында үш түсті алма беріледі . Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма-мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл-күйім көтеріңкі Қызыл түсті алма-мен тапсырмаға тірелдім, көңіл-күйім орташа Сары түсті алма-мен тапсырманы орындай алмады, көңіл-күйім жоқ. |
Пікірлер(0)