Болашақ мамандықтар

Сатаева Калимаш Казеновна
Сатаева Калимаш Казеновна
Ақтөбе
Ақтөбе
Кенкиякская средняя школа
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары
Тақырып:

Болашақ мамандықтар

08.01.2020
114
PDF жүктеу WORD жүктеу
Болашақ мамандықтар

О 8.2.1.1 тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыру; ӘТН 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану. Барлық оқушылар орындай алады: Тұтас мәтіндердегі ақпараттарды салыстыра алады; тапсырма орындау барысында сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп, қолдана біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыра алады; тапсырма орындау барысында сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдана біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады: Тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстыра алады, өмірмен байланыстыра алады, өзіндік сыни көзқарасын білдіре алады; тапсырма орындау барысында сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп, қолдана біледі.  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақ барысы

(19.11.2019.)

Бағалау критерийі • тұтас және аралас мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, сурет) ақпараттарды салыстырады; • өмірмен байланыстырады, • өзіндік сыни көзқарасын білдіреді; • сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады;

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Ақпараттарды салыстырады, лексикалық нормаға сай қолданады, өмірмен байланыстырады, сыни пікірін білдіреді

Нақты тақырыптарға арналған сөздік қор, терминология Лексикалық норма, мәтін, сөздік қор, сөздік құрам

Диалог құруға қажет сөздер "менің болжауым бойынша...", "біз ойлағандай...", "менің пікірім негізінде...", "қорыта айтқанда..."

Талқылауға арналған сұрақтар - «Мамандық таңдау- адам өміріндегі маңызды іс» деген пікірмен келісесің бе? - «Болашақтың мамандықтары мен мамандары» кімдер? Құндылықтарға баулу "Мәңгілік ел-ұлттық идеясы", "Рухани жаңғыру" бастамаларының негізінде ынтымақтастыққа, бірлікке, ұлтжандылыққа, мамандықты дұрыс таңдай білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс әдебиет, физика, биология, химия, технология

Алдыңғы оқу «Мамандық-маңызды іс» тақырыбындағы сабақты еске түсіру Эссе жұмысы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы (6-7 минут) Топқа бөліну «Тірек сөздер» арқылы 1. Тақта, бор, қалам, оқулық, дәптер 2. Дәрі-дәрмек, емхана, аурухана, скрининг, скальпель 3. Ине, жіп, іс машинасы, қайшы, оймақ 4. Бидай, қырман, комбайн, машина, орақ Берілген сөздерді жинақтай отырып, топқа бөліну. Топ атын жариялау, көшбасшы сайлау, топ ережесімен таныстыру «Тірек сөздер»

Ортасы (20-25 минут) Т.Ж. 8-тапсырма "Қос жазба күнделігі" әдісі Берілген ақпараттарды салыстыр. Дескриптор: -мәтінді жалғастырады; -берілген ақпараттарды салыстырады; -өмірмен байланыстырады; - өзіндік сыни көзқарасын білдіреді.

Кері байланыс "Ауызша коментарий" әдісі Ж.Ж 3-тапсырма "Мен саған, сен маған" әдісі Мәтінді оқыңдар «Кім боламын?» тақырыбына диалог құрыңдар

Дескриптор: -мәтінді оқиды. -диалог құрады.

Кері байланыс «Сұрақ ілмегі» әдісі Ж. Болашақ мамандықтар туралы жаз "Сұрақпен басталып, сұрақпен аяқталатын эссе" әдісі

Дескриптор: - эссе жазады; - сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Кері байланыс "Мен айтайын" әдісі (ауызша) АКТ, интербелсенді тақта "Қос жазба күнделігі" "Мен саған, сен маған" әдісі "Сұрақпен басталып, сұрақпен аяқталатын эссе" әдісі

Соңы (5-10 минут)

Рефлексия "Жетістік баспалдағы" әдісі - "Мен толық түсіндім" -"Мен түсінген сияқтымын" -"Маған көмек керек" "Жетістік баспалдағы" әдісі

Қосымша ақпарат "Мен таңдаған мамандық несімен ерекше?"тақырыбында эссе жазу http://kazneb.kz http://lugat.kz/    

Қосымша ақпарат

"Мен таңдаған мамандық несімен ерекше?"тақырыбында эссе жазу http://kazneb.kz http://lugat.kz/    

Файлдар:

Файлды ару Болашақ мамандықтар

Пікірлер(0)