0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы

Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Шымкент
Шымкент
№62 ЖОББМ
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Көбейту және бөлу
Тақырып:

0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы

14.01.2020
571
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу

3.2.1.4 санды 0-ге көбейту, 0-ге бөлуге болмайтын жағдайларды әріпті теңдік түрінде: a 0 = 0; a 0 көрсету  

Сабақ мақсаттары:

 Барлық білім алушылар: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен1 сандарының қасиеттерін қолдану;

санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу. Білім алушылардың басым бөлігі: есептеуді тиімді ету үшін көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады.

Кейбір білім алушылар: Есептеудің тиімді әдістерін түсіндіру.  

Бағалау критерийлері:

 -үш таңбалы сандарды 1000-ға дейін қосу мен 1000-нан азайту амалдарын бағанмен жазады;

-разряд арқылы сандарды қосу мен азайтуды разряд бойынша қосады (толық 1000-ға дейін толық 1000-нан);  

Тілдік мақсаттар:

 Тілдік дағдылар: көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына бөлуге болмайтынын білу.

Терминология: амалдар қасиеті, амалдардың ауыстырымдылық қасиеті.

Сөз тіркестері: Үш таңбалы сандар, алгоритм.

Талқылау: 1-ге көбейту мен бөлу ережесін құрастыр. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетінің мәнін түсіндір. Жазылым: Өрнектерді жазу.  

Құндылықтарды дарыту:

 Достықты құрметтеу

Пәнаралық байланыстар:

 Әдебиеттік оқу, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары:

 Кеспелер, суреттер

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім:

Көбейту мен бөлу амалындағы 1-дің қасиеті. 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Басталуы:

(5мин.)

 Ынталандыру.

Жарқырап күн де ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн!

Біз көңілді баламыз,

Қайырлы күн!

Сәлемдесіп аламыз.

Мақсатымыз - білім алу,

Міндетіміз - еңбектену

Еңбектену арқылы “5 “- ке қолды жеткізу!

Өзектендіру.   

Сандар жазылған қима қағаздар 

Ортасы:

(20мин.)

 Видео көрсетеміз 1мин.

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/0-men-1-sandarynyng-qasietteri?mid=f852f870-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

  5e1d40ed8651d.png

(Т) «Тауып көр» ойыны.

Оқушылар жақшалы өрнектің мәнін тауып, фотосуреттердің қандай аңызға байланысты алынғанын біледі.

1-тапсырма: 1000-(580+120)=300 930-(1000-470) =400 120+(1000-560) =560

  Өзіндік жұмыс АКТ мен тапсырманы жеке-жеке орындау https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/0-men-1-sandarynyng-qasietteri?mid=f852f871-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

 5e1d413cb0c6f.png

   2-тапсырма: оқушылар қима қағаздардағы өрнектерден теңдіктер мен теңсіздіктер құрастырады. Бұл тапсырманы нұсқалар бойынша өз беттерінше орындайды.

3-тапсырма: оқушылар амалдардың орындалу тәртібін анықтап, өрнектің мәнін табады. 26 + 12 : 6 200 – 7 * 2 (130 – 25) * 2

4-тапсырма: ауызша түсіндіріп отырып есептейді.

6-тапсырма: оқушылар қысқаша жазбалардан есеп құрастырып, есептерді шығарады. Мұрат – 8 беттен 6 әңгіме Кәмила – 7 беттен 9 әңгіме ? бет артық

7-тапсырма: оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырады. Оқушылар тапсырманы оқып, бір жағы 5 болатын екі шаршыдан құралған, қоршауға арналған сым темірдің ұзындығы тіктөртбұрыштың периметріне тең деген шешімге келеді.

8-тапсырма: зерттеушілік қасиетті талап етеді. Оқушылар ұсынылған амалдар бойынша олардың шешімін түсіндіретін өрнектерді жазып алады. Бұл тапсырма оқушылардың құрама есептердің шешімін сипаттайтын, өрнекті жазуға дайындығына қызмет етеді.  


 5e1d417582a34.png

bilimland.kz

Аяқталуы:

(3мин.)

 Рефлексия.

Сабақта қандай тапсырма басқаларынан қызығырақ болды? Бүгінгі сабақта алған білім қай жерде қажетке асуы мүмкін? Өз жұмысыңызды бағалаңыз. Барлығы өзіңіз ойлағандай болды ма? Неге?  

Үй тапсырмасы:

(2мин.)

 Үйге тапсырма: 8-тапсырма, 47-бет.

Файлдар:

Файлды ару 0 және 1 санымен амалдар орындау. Жақшалы өрнектердің мәнін табу Санды 0-ге бөлуге болмайтындығы

Пікірлер(0)