"Құлагер" поэмасының композициясы мен сюжеті

Кадырова Эльмира Абдикамаловна
Кадырова Эльмира Абдикамаловна
Ақтөбе
Шұбарқұдұқ
Шубаркудукская ОШ №6
Қазақ әдебиеті
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Адам жанының құпиясы
Тақырып:

"Құлагер" поэмасының композициясы мен сюжеті

12.02.2020
69
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

  әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

Сабақтың мақсаты:

Барылығы:Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды

Көпшілігі:Композициясындағы нақтылы тартыстың басталуы мен сюжеттік желісін байланыстырып талдай алады;

Кейбірі:Сюжеті мен композициясындағы теориялық ұғымдарды анықтап,,өз ойымен айта алады;

Тілдік мақсаттар:

Поэма,сюжет,композиция,ат сыны, бәйге

Сыншының бағасы,Құлагердің сипаты,Ақанның өнері,Көкшетау табиғаты

Күтілетін нәтиже:

Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

Бағалау критерийлері:

-Поэма сюжеті бойынша композициялық талдау жасайды

-Композициялық желі құрылымын игереді.

Құндылықтарды дарыту:

Туған жер табиғаты және тарихи тұлғалар туралы білу және құрметтеуге үйрену

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интербелсенді тақта

Пәнаралық байланыс:

Тарих,география

Бастапқы білім:

Ақын І.Жансүгіров туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(4 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:Шаттық шеңберін құрып,оқушыларды ынталандыру

Үй тапсырмасын "Миға шабуыл" әдісі арқылы сұрап, қалыптастырушы бағалау жасау.

Бағалау: "Басбармақ" арқылы бағалау жасау

http //adebiportal kz/kz

Сабақтың ортасы

(25 минут)

Топқа бөлу: "Пазл" әдісі бойынша.

Сұрыптап талдау жұмысы.Сынып төрт топқа бөлінеді де тапсырмаларын алады.

А тобы-поэмада суреттелген эпизодтар табады.

Ә тобы-сюжетке арқау болған негізгі оқиға

Б тобы-поэмада айтылған сюжеттердің салыстырмалы кестесін дайындайды

В тобы-оқиғаларда адамдар бейнесі қалай көрсетілген?

Сабақтың тақырыбымен ,оқу мақсаттарымен , бағалау критерийлерімен таныстыру

https //martebe.kz

Сабақтың соңы

(4 минут)

Сабақты бекіту.

Белсенді әдіс . "Хан тағы" әдісі

Бұл әдісте хан тағында отырған оқушыға сұрақ жазылған қағаз тапсырады.

1.Ақын не себепті Көкшетау табиғатын суреттеп бастады? т,б,

Бағалау: "Жұлдызшалар" арқылы өзара бағалайды.

Үйге тапсырма: "Құлагер" поэмасынан үзінді жаттау.

Әдістер жинағы

Рефлексия

(3 минут)

 "Блоб ағашы" әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды.Сабақ соңында оқушы сабақта өзін қалай ұстайды,қандай дәрежеде өз білімін көрсете алды,ағаштан өзін тауып бояп қояды.

Пікірлер(0)