Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)

Утегалиева Нуржайнар Сандибековна
Утегалиева Нуржайнар Сандибековна
Ақтөбе облысы
Шұбарқұдық кенті
СШ им. Ж.Кереева
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып:

Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)

14.02.2020
61
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;  

Сабақтың мақсаты:

 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 


  

Тілдік мақсаттар:

 Ұр тоқпақ Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1.Ауызша тараған халық шығармалары қалай аталады? 2.Ертегі көбіне қалай басталады? 3. Ертегілер қандай топтарға бөлінеді?  

Күтілетін нәтиже:

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Суретке қарап мазмұнды әңгіме құрастырады;

Бағалау критерийлері:

1. Мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды; 2.Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;

Құндылықтарды дарыту:

Еңбек және шығармашылық

АКТ-ны қолдану дағдылары:

интерак.тақта,Флипчарт маркерлер қима сөздер.презинтация

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану,  өзін –өзі тану

Бастапқы білім:

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

 Ұйымдастыру кезеңі

Үй жұмысын сұрау.

Ой қозғау  «Сұрақ –менен, жауап сенен» әдісі

-Атадан қалған асыл мұраға нелер жатады?

-Ертегі түрлерін ата?-Ертегіде қандай кейіпкер бар?

-Ертегі мазмұнын баяндайды

Оқушыларды үш топқа бөлу.

«Ұр, тоқпақ» ертегісі көрсетіледі.

Қай топқа жататынын анықтау.

-«Ұр тоқпақ » ертегісі қиял–ғажайып ертегі.

-Бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсыңдар?

-Бүгінгі тақырыбымыз «Ұр тоқпақ» ертегсі.

1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы»

Дескриптор:

1. Ертегінің мазмұнынын түсінеді;

2.Ертегінің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді;

3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;

4. Әр топ өздерінің еңбегін бағалайды;  

презинтация 

интерак.тақта

Сабақтың ортасы

(20 минут)

.2- тапсырма:   ЖЖ «Түсіндір»

Дескриптор:

1. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

2. Ертегінің кейіпкерлерін анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;


Сергіту сәті


3-тапсырма: «Оқиғаны аяқта»ТЖ

Дескриптор:

1. Ертегінің толық нұсқасын хрестоматиядан оқиды;

2. Оқиғаның соңын болжайды;

3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді;

4. Бір-бірін тыңдап бағалайды;


4-тапсырма: «Әңгімеле» ТЖ

Дескриптор:

1. Ертегіні ретімен әңгімелейді;

2.Ертегі кейіпкерлерін атайды;

3.Бір-бірін тыңдап бағалайды;


5-тапсырма: « Анықта» ЖЖ

Дескриптор:

1.Ертегі тақырыбын атайды;

2.Ертегі жанрын анықтайды;

3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды;


6-тапсырма: « Әңгімеле» ЖЖ

Дескриптор:

1.Суретке сүйеніп, ертегі мазмұнын айтады.

2.Қандай оқиғаға сәйкес келетінін анықтайды;

3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды;  



оқулық,

жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

(5 минут)

. 1. Балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық?

2. Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қалды?

3. Балалардың іс-әрекетіне өз көзқарасың?

4. 39-беттегі ертегіге берілген сурет қандай оқиғаға сәйкес?

5. «Ұр тоқпақ» ертегісі қай топқа жатады? 

Үй тапсырмасы: Ертегіні, мазмұндау


Рефлексия

(5 минут)

.Кері байланыс: «Білім ағашы»  

Оқушыларды мадақтап бағалау

Бағалау жұлдызшалар -5,төртбұрыштар - 4, үшбұрыштар -3.

Пікірлер(0)