Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)
Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау; |
| Сабақтың мақсаты: | мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;
|
| Тілдік мақсаттар: | Ұр тоқпақ Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1.Ауызша тараған халық шығармалары қалай аталады? 2.Ертегі көбіне қалай басталады? 3. Ертегілер қандай топтарға бөлінеді? |
| Күтілетін нәтиже: | Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Суретке қарап мазмұнды әңгіме құрастырады; |
| Бағалау критерийлері: | 1. Мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды; 2.Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды; |
| Құндылықтарды дарыту: | Еңбек және шығармашылық |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | интерак.тақта,Флипчарт маркерлер қима сөздер.презинтация |
| Пәнаралық байланыс: | Дүниетану, өзін –өзі тану |
| Бастапқы білім: |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (10 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі Үй жұмысын сұрау. Ой қозғау «Сұрақ –менен, жауап сенен» әдісі -Атадан қалған асыл мұраға нелер жатады? -Ертегі түрлерін ата?-Ертегіде қандай кейіпкер бар? -Ертегі мазмұнын баяндайды Оқушыларды үш топқа бөлу. «Ұр, тоқпақ» ертегісі көрсетіледі. Қай топқа жататынын анықтау. -«Ұр тоқпақ » ертегісі қиял–ғажайып ертегі. -Бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсыңдар? -Бүгінгі тақырыбымыз «Ұр тоқпақ» ертегсі. 1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы» Дескриптор: 1. Ертегінің мазмұнынын түсінеді; 2.Ертегінің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады; 4. Әр топ өздерінің еңбегін бағалайды; |
презинтация интерак.тақта |
|
Сабақтың ортасы (20 минут) |
.2- тапсырма: ЖЖ «Түсіндір» Дескриптор: 1. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; 2. Ертегінің кейіпкерлерін анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады; Сергіту сәті 3-тапсырма: «Оқиғаны аяқта»ТЖ Дескриптор: 1. Ертегінің толық нұсқасын хрестоматиядан оқиды; 2. Оқиғаның соңын болжайды; 3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді; 4. Бір-бірін тыңдап бағалайды; 4-тапсырма: «Әңгімеле» ТЖ Дескриптор: 1. Ертегіні ретімен әңгімелейді; 2.Ертегі кейіпкерлерін атайды; 3.Бір-бірін тыңдап бағалайды; 5-тапсырма: « Анықта» ЖЖ Дескриптор: 1.Ертегі тақырыбын атайды; 2.Ертегі жанрын анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды; 6-тапсырма: « Әңгімеле» ЖЖ Дескриптор: 1.Суретке сүйеніп, ертегі мазмұнын айтады. 2.Қандай оқиғаға сәйкес келетінін анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды; |
оқулық, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
. 1. Балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық? 2. Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қалды? 3. Балалардың іс-әрекетіне өз көзқарасың? 4. 39-беттегі ертегіге берілген сурет қандай оқиғаға сәйкес? 5. «Ұр тоқпақ» ертегісі қай топқа жатады? Үй тапсырмасы: Ертегіні, мазмұндау |
|
|
Рефлексия (5 минут) |
.Кері байланыс: «Білім ағашы» Оқушыларды мадақтап бағалау Бағалау жұлдызшалар -5,төртбұрыштар - 4, үшбұрыштар -3. |
Пікірлер(0)