Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)

Утегалиева Нуржайнар Сандибековна
Утегалиева Нуржайнар Сандибековна
Ақтөбе облысы
Шұбарқұдық кенті
СШ им. Ж.Кереева
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып:

Ерте, ерте, ертеде Ұр, тоқпақ ! (ертегі)

14.02.2020
61
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;  
Сабақтың мақсаты: <p>&nbsp;мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;&nbsp;</p><p><br></p><p>&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: &nbsp;Ұр тоқпақ Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз 1.Ауызша тараған халық шығармалары қалай аталады? 2.Ертегі көбіне қалай басталады? 3. Ертегілер қандай топтарға бөлінеді?&nbsp;&nbsp;
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Суретке қарап мазмұнды әңгіме құрастырады;
Бағалау критерийлері: 1. Мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды; 2.Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;
Құндылықтарды дарыту: Еңбек және шығармашылық
АКТ-ны қолдану дағдылары: интерак.тақта,Флипчарт маркерлер қима сөздер.презинтация
Пәнаралық байланыс: Дүниетану,&nbsp; өзін –өзі тану
Бастапқы білім:

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

<p>&nbsp;Ұйымдастыру кезеңі</p><p> Үй жұмысын сұрау.</p><p>Ой қозғау&nbsp; «Сұрақ –менен, жауап сенен» әдісі</p><p>-Атадан қалған асыл мұраға нелер жатады?</p><p>-Ертегі түрлерін ата?-Ертегіде қандай кейіпкер бар?</p><p>-Ертегі мазмұнын баяндайды</p><p>Оқушыларды үш топқа бөлу.</p><p> «Ұр, тоқпақ» ертегісі көрсетіледі. </p><p>Қай топқа жататынын анықтау. </p><p> -«Ұр тоқпақ » ертегісі қиял–ғажайып ертегі. </p><p> -Бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсыңдар?</p><p> -Бүгінгі тақырыбымыз «Ұр тоқпақ» ертегсі.</p><p> 1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы» </p><p> Дескриптор: </p><p> 1. Ертегінің мазмұнынын түсінеді; </p><p> 2.Ертегінің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; </p><p>3. Бір-бірін тыңдап толықтырады; </p><p>4. Әр топ өздерінің еңбегін бағалайды;&nbsp;&nbsp;</p> <p>презинтация&nbsp;</p><p>интерак.тақта</p>

Сабақтың ортасы

(20 минут)

<p>.2- тапсырма:&nbsp; &nbsp;ЖЖ «Түсіндір»</p><p> Дескриптор: </p><p> 1. Ертегінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;</p><p> 2. Ертегінің кейіпкерлерін анықтайды; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;</p><p><br></p><p> Сергіту сәті</p><p><br></p><p> 3-тапсырма: «Оқиғаны аяқта»ТЖ </p><p> Дескриптор: </p><p> 1. Ертегінің толық нұсқасын хрестоматиядан оқиды; </p><p> 2. Оқиғаның соңын болжайды;</p><p> 3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді;</p><p> 4. Бір-бірін тыңдап бағалайды; </p><p><br></p><p> 4-тапсырма: «Әңгімеле» ТЖ</p><p> Дескриптор: </p><p> 1. Ертегіні ретімен әңгімелейді; </p><p> 2.Ертегі кейіпкерлерін атайды; </p><p> 3.Бір-бірін тыңдап бағалайды;</p><p><br></p><p> 5-тапсырма: « Анықта» ЖЖ </p><p> Дескриптор: </p><p> 1.Ертегі тақырыбын атайды;</p><p> 2.Ертегі жанрын анықтайды;</p><p> 3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды; </p><p><br></p><p> 6-тапсырма: « Әңгімеле» ЖЖ </p><p> Дескриптор: </p><p> 1.Суретке сүйеніп, ертегі мазмұнын айтады.</p><p> 2.Қандай оқиғаға сәйкес келетінін анықтайды;</p><p> 3. Бір-бірін тыңдап, бағалайды;&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p><br></p> <p>оқулық,</p><p>жұмыс дәптері</p>

Сабақтың соңы

(5 минут)

<p>. 1. Балалар біз бүгін қандай ертегімен таныстық?</p><p> 2. Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей қалды?</p><p> 3. Балалардың іс-әрекетіне өз көзқарасың?</p><p> 4. 39-беттегі ертегіге берілген сурет қандай оқиғаға сәйкес?</p><p> 5. «Ұр тоқпақ» ертегісі қай топқа жатады?&nbsp; </p><p>Үй тапсырмасы: Ертегіні, мазмұндау </p><p><br></p>

Рефлексия

(5 минут)

<p>.Кері байланыс: «Білім ағашы»&nbsp;&nbsp;</p><p>Оқушыларды мадақтап бағалау</p><p>Бағалау жұлдызшалар -5,төртбұрыштар - 4, үшбұрыштар -3.</p>

Пікірлер(0)