Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Мустафина Гулжанат Калкамановна
Мустафина Гулжанат Калкамановна
ЗКО
Уральск
"№ 19 орта жалпы білім беретін мектебі" ММ
Химия
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Атомдар. Молекулалар. Заттар
Тақырып:

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

26.12.2019
248
PDF жүктеу WORD жүктеу
Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар <p>7.1.2.5- протон, электрон,нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын, зарядын білу.</p><p>• Атом құрамы мен құрылысын оқып үйренеді • Изотоп ұғымын біледі&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(3-5 мин)

Ширату тапсырмалары: Сұрақ – жауап әдісі: Атом дегеніміз не? Атом мен молекуланың ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Бейнекөрсетілім көрсетіледі. Атомдар мен молекулалар арқылы 3 топқа бөлу. І топқа атомның құрамы мен құрылысын анықтау ІІ топ изотоп туралы мәлімет алу. ІІІ топ протон, нейтрон, электрон сандарына есептеулер жүргізу.&nbsp;&nbsp; Бейнекөрсетілім: https://youtu.be/vndQTPBaCKU&nbsp; &nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

(33-35 мин)

Таратылған ресурстар бойынша «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыстанады. ТЖ : І топ постер қорғайды. ІІ топ жұмыс нәтижесін кесте құрастыру арқылы түсіндіреді. (оқулық §7, 7-кесте) ІІІ топ изотоптар ұғымын мысалдармен толықтырады. 3 топ бір бірін бағдаршам арқылы бағалайды. Қызыл түс – өте жақсы Сары түс – орташа Жасыл түс – әлі де жұмыстану керек. Ж: Әрбір оқушыға үлестірме материал арқылы тапсырмалар ҚБЖ жинағынан беріледі. Әр қайсысы жұмыс дәптерлеріне орындайды. Тапсырма 1. Берілген суретті зерделей отырып, қандай элементтердің атом құрылысы көрсетілгенін анықтап, химиялық элементтердің таңбаларын және бөлшектердің атын және белгіленуін жазыңыз. А ____ (химиялық элементтің таңбасы) В ____ (химиялық элементтің таңбасы) Бөлшектің белгісі Бөлшектің атауы Таңбасы Дескриптор: • суреттен атом құрылысы бойынша элементті анықтайды; • элементтің таңбасын көрсетеді; • бөлшектің атын атайды; • бөлшектің таңбасын көрсетеді. Сабақ соңында оқушылардың дәптерін жинап алып тексеріп, дискрипторға сәйкес бағаланады.&nbsp; &nbsp;&nbsp; Модельдер үлгілері Үлестірме материалдар ( маркер, флипчарт), бағдаршам&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;

Сабақтың соңы

(5 мин)

Кері байланыс: «Блоб ағашы» Рефлексия&nbsp; &nbsp;

Пікірлер(0)